بهترین دوربین‌های اکشن در سال 2022: ماجراجویی‌های زندگی را، هر کجا که شما را می‌برند، ثبت کنید!

بهترین دوربین های اکشن کوچک، ساده و آسان برای استفاده هستند، و می توانند بدون دوربین های دیگر

وقتی به بهترین دوربین های اکشن فکر می کنید، به GoPro فکر می کنید، درست است؟ خوب، درسته که GoPro در طراحی دوربین های اکشن معمولی پیشتاز است، اما بهترین دوربین های GoProبسیار شگفت انگیز هستند، جایگزین هایی وجود دارد که به همان اندازه در نوع خود قانع کننده هستند. دوربین‌های DJI، Insta360 و Akaso ویژگی‌هایی را ارائه می‌کنند که دوربین‌های GoPro فاقد آن هستند، یا با قیمت‌هایی که GoPros نمی‌توانند مطابقت داشته باشند.

شاید DJI شناخته‌شده‌ترین رقیب GoPro باشد، اما مطمئناً تنها نیست. کراس اوورهای زیادی در این بازار با مناطق دیگر مانند بهترین دوربین‌های 360 درجه وجود دارد، و نسخه جدید ماژولار Insta360 One RS Twin Edition شامل یک ماژول دوربین اکشن و یک ماژول 360 است – این دو دوربین در یک است!

و در حالی که GoPro Hero 11 Black رتبه اول را در لیست ما دارد، فراموش نکنید که GoPro مدل‌های قدیمی‌تر Hero9 و Hero8 را با قیمت‌های پایین‌تر به فروش می‌رساند. یا برای برداشتی کاملاً متفاوت از ایده دوربین‌های اکشن، Insta360 Go 2 شگفت‌انگیز را که در لیست ما نیز هست، بررسی کنید. ما فکر کردیم که با DJI Pocket 2 یک توپ منحنی نیز به شما پرتاب کنیم. این یک دوربین ناهموار برای همه جا مانند GoPro نیست، اما یک دوربین گیمبال جیبی با تثبیت‌کننده، حالت‌های «دنبال کردن» و کیفیت تصویر فراتر از آن است. اندازه آن چه چیزی را نشان می دهد.

دوربین اکشن تنها راه برای ثبت ماجراجویی شما نیستند. برای ارتقای کیفیت، راهنمای ما را در مورد بهترین دوربین ها برای وبلاگ نویسی بررسی کنید. از طرف دیگر، برای یک دیدگاه کاملاً جدید، راهنمای بهترین پهپادهای دوربین دار داریم که مانند داشتن یک دوربین اکشن در آسمان هستند.

اما در حال حاضر، بیایید با انتخاب های برتر خود از بهترین دوربین های اکشن در حال حاضر شروع کنیم…

بهترین دوربین های اکشن در سال 2022

دوربین های اکشن GoPro Hero11 Black

دوربین اکشن آماده TikTok سادگی و حسگر جدید 8:7 را اضافه می کند

علیرغم اینکه Hero 11 Black در این سمت از سال 2019 مانند هر GoPro دیگری به نظر می رسد، با سخت افزار و نرم افزار ارتقا یافته، این یک پیروزی در همه زمینه ها است. سنسور جدید تقریباً مربعی بسیار همه کاره است، نرم افزار دوربین با موفقیت ساده شده است و برنامه همراه GoPro، Quik نیز بهبود یافته است. Hero 11 Black با بهترین تثبیت کننده در کلاس، ویدیویی عالی در همه صحنه ها به جز با نور کم و تاریک، و برخی حالت های جدید سرگرم کننده مانند نقاشی نور، افزودنی عالی به خط است.

نسبت تصویر 8:7 Hero 11 Black نیز برای سازندگان محتوا برجسته است. با قابلیت فیلمبرداری با وضوح 5.3K، ویدئو 8:7 با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه، می‌توان فیلم‌های آن را بدون اتلاف برش داد تا از یک ویدیو کلیپ‌های پرتره، منظره و مربع جدید 4K ایجاد شود.

علاوه بر ویدیوهای 8:7، Hero 11 Black ویدیوهایی با رزولوشن 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، ویدیو با وضوح 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه، یا وضوح تصویر 2.7K با سرعت 240 فریم در ثانیه ضبط می کند. همچنین می‌توانید عکس‌های 27 مگاپیکسلی را از ویدیوهای 5.3K بگیرید.

Hero 11 Black ممکن است عملکرد این خط در نور کم را بهبود بخشد. با این حال، با حسگر جدید 8:7، رابط کاربری ساده و تراز افق پیشرفته، پیشنهاد GoPro را به روشی معنادار ارتقا داده است. به ویژه برای افرادی که از چندین پلتفرم اجتماعی استفاده می کنند جذاب است، هیچ چیز دیگری نمی تواند آن چیزی را که 11 Black می تواند انجام دهد، انجام دهد.

دوربین های اکشن GoPro Hero10 Black

ما می گوییم که هنوز هم بهترین اکشن دوربین سنتی در سراسر جهان است، با ویدیوی 5.3K و عکس های 23 مگاپیکسلی

به جدیدترین و بهترین GoPro در اطراف خوش آمدید. اگرچه Hero10 Black بدون سر و صدا راه اندازی شد و تقریباً از هر نظر شبیه به Hero9 Black است، با این وجود یک ارتقاء قابل توجه است. همه اینها به استفاده از پردازنده کاملاً جدید GP2 برمی گردد که رابط کاربری سریعی را ایجاد می کند، نرخ فریم را دو برابر می کند و بهترین فناوری تثبیت کننده تصویر را تا کنون تامین می کند.

نکته برجسته ویدیوی 5.3K با 60 فریم در ثانیه است، اما سودمندی تثبیت‌کننده ویدیوی HyperSmooth 4.0 جدید GoPro – در همه حالت‌ها – در کنار عکس‌های 23 مگاپیکسلی و بهترین عملکرد در نور کم را دست کم نگیرید. برای انتقال سریع محتوا از دوربین به برنامه و آپلود خودکار ویدیوها و عکس‌ها در فضای ابری در حالی که شارژ می‌شود، کابل بسیار خوبی اضافه کنید و Hero10 Black ارزش انتظار را داشت. قطعاً این ارزان‌ترین دوربین اکشنی نیست که می‌توانید بخرید، اما GoPro اکنون در تولید دوربین‌های اکشن مقاوم، قابل اعتماد و فوق‌العاده مؤثر متخصص است و شما آنچه را که برای آن هزینه می‌کنید، دریافت می‌کنید.

Insta360 ONE RS Twin Edition

ممکن است طراحی ماژولار ONE RS را مشکل‌تر بیابید، اما یک دوربین اکشن و یک دوربین 360 را در یک می‌گیرید!

آیا Insta360 ONE RS تازگی دارد یا یک دستگاه فیلم سازی جدی؟ ONE RS که در بازار منحصربه‌فرد است، به گونه‌ای طراحی شده است که برای هرکسی که معمولاً GoPro را در نظر می‌گیرد اما مشتاق است حداقل در 360 درجه حرکت کند، جذاب باشد. این واقعیت که لنز 360 درجه آن نسبت به نسخه نسل اول تغییری نکرده است، نشان می دهد که این فرمت به عنوان یک گزینه خوب برای استفاده گاه به گاه جای گرفته است، اما گزینه ای که توسعه بسیار بیشتری ندارد، که با ما همراه است. این لنز گزینه‌های خلاقانه زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد و ما از نحوه ارائه الگوهای برنامه Insta360 برای ایجاد توالی‌های 360 درجه از کلیپ‌ها لذت می‌بریم، اما بیشتر کاربران به لنز تقویتی 4K آن تکیه می‌کنند. دوربین نسل دوم با عمر باتری طولانی تر، عکس های با وضوح بالاتر و نسبت تصویر جدید 2.35:1 ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

دوربین های اکشن DJI Action 2

طراحی ماژولار پیشگامانه DJI، Action 2 را به یک کیت بسیار هوشمندانه تبدیل کرده است.

تولیدکننده پیشرو پهپاد DJI با معرفی یک صفحه جلویی برای اولین دوربین اکشن خود، مجبور به تجدید نظر در مورد GoPro شد. یک نوآوری مفید برای ولاگرها. Action 2 جدید انتخاب بیشتری را در دستان کاربر قرار می دهد و به عنوان یک هسته دوربین مربعی کوچک 39×39 میلی متری عرضه می شود که می تواند به تنهایی کار کند یا (توسط یک گیره مغناطیسی) به واحدهای دیگری که اتصال، عمر باتری و دوربین جلوی بیشتری را ارائه می دهند متصل شود. صفحه نمایش این دوربین دارای سنسور 1/1.7 اینچی و لرزشگیر RockSteady 2.0 و HorizonSteady است. حتی در صورت جفت شدن، فقط اندازه یک GoPro است، اگرچه در قسمت پایین صفحه نمایش لمسی پشتی تنها به اندازه واحد دوربین اصلی است. سیستم ماژولار قوی است و ارزش گجت بسیار بالایی دارد (اگرچه هنگام شارژ می تواند کمی داغ شود)، در حالی که برنامه Mimo DJI کنترل را از طریق تلفن شما بدون دردسر می کند.

دوربین های اکشن Insta360 Go 2

این دوربین 4K یا ضد آب نیست، اما این دوربین مغناطیسی کوچک می تواند به جایی برود که دیگران نمی توانند!

Insta360 Go 2 فاصله زیادی با دوربین‌های ماجراجویی مقاوم در ادامه این راهنما دارد. این یک دوربین پوشیدنی زیبا و کوچک است که می توانید آن را به لباس خود بچسبانید، به یک آویز مغناطیسی دور گردن خود بچسبانید، روی میز خود در نگهدارنده خود نگه دارید، به داشبورد یا پنجره ماشین بچسبید… و موارد دیگر. Insta360 Go 2 سبک وزن که دارای شورت های POV همهجانبه منحصر به فرد است و همچنین ارزش آن را دارد که به عنوان یک ابزار مینیمالیستی برای ولاگرها در نظر گرفته شود، دارای ویژگی های شگفت آور بزرگی برای چنین دوربین کوچکی است. تثبیت‌کننده تصویر عالی، «قفل افق» و قاب باتری چند منظوره، این دوربین گیره‌ای همه کاره را بیش از یک آیتم جدید ساخته است. این یک دوربین اکشن به همان مفهوم بقیه نیست، اما اندازه کوچک آن به این معنی است که می تواند از چیزهایی فیلمبرداری کند که ممکن است قبلاً هرگز آن را انجام نداده باشید.

دوربین های اکشن DJI Pocket 2

دوربین اکشن سنتی شما نیست، اما فکر می کنیم Pocket 2 شگفت انگیز است

آیا DJI Pocket 2 یک دوربین اکشن است؟ خوب، ناهموار و ضد آب نیست، اما اندازه جیبی است، کار کردن با آن ساده است، و بسیاری از کارهایی را که ممکن است برای آنها یک دوربین اکشن خریداری کرده باشید، انجام می دهد – و با تثبیت عالی، حالت های «دنبال کردن» صاف، و عکس برداری سلفی برعکس. . همچنین یک ضمیمه لنز فوق عریض دستی وجود دارد که قطعا کیفیت را کاهش می دهد، اما میدان دید را اضافه می کند. علیرغم برخی نکات برجسته واقعی: عمق میدان کمتر از حد انتظار و فوکوس دقیق، ردیابی اشیا و بازتولید رنگ عالی، مدیریت نویز در Pocket 2 نکته مهمی نیست. DJI Pocket 2 را نمی توان اغراق کرد. از این گذشته، هیچ چیز زیادی نمی تواند تمام کارهایی را که می تواند انجام دهد و همچنان در جیب کت می رود.

دوربین های اکشن GoPro Hero9 Black

پرچمدار 2019 GoPro چندان از Hero10 عقب نیست و قیمت کمتری دارد

اولین دوربین اکشن GoPro که دارای صفحه نمایش جلویی به سبک vlogging است، اکنون از همیشه ارزش بیشتری دارد. این امکان را به شما می دهد که در حین وبلاگ نویسی، زمانی که به عنوان وب کم استفاده می شود یا فقط برای سلفی استفاده می کنید، خود را قاب کنید. وضوح تصویر نیز با قابلیت عکسبرداری 20 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 5K افزایش یافته است. مورد دوم برای بسیاری بیش از حد است، اما همچنین امکان گرفتن 14.7 مگاپیکسل از ویدیو را فراهم می کند، که مقاومت در برابر آن دشوار است.

همچنین دارای یک صفحه نمایش 2.27 اینچی بزرگتر از GoPro Hero8 Black قدیمی تر، تثبیت کننده ویدیوی فوق روان Hypersmooth 3.0، TimeWarp 3.0 برای تایم لپس های دستی، کیس مسافرتی است. همچنین یک لوازم جانبی Max Lens Mod وجود دارد که GoPro Max را به همراه خواهد داشتویژگی های سبک مانند قفل افق 360 درجه و حالت فوق العاده گسترده 155 درجه حداکثر SuperView.

دوربین های اکشن DJI Osmo Action 3

آیا دوربین اکشن نسل سوم DJI آنچه را که نیاز دارد را دارد؟

برای اکثر ماجراجویان، Osmo Action 3 تعادل عالی بین کیفیت و قیمت است. ویدیوی تثبیت شده 4K عالی به نظر می رسد و دوربین می تواند کارهای زیادی را تحمل کند – نه فقط خشن و ناهموار، بلکه دمای بسیار بالا. ارزان نیست، اما RRP به راحتی کمتر از GoPro مشابه است و شما را به سمت اشتراک پس از 12 ماه سوق نمی دهد.

در حالی که دیدن طراحی ماژولار به ظاهر رها شده کمی غم انگیز است، مدیریت Action 3 آسانتر و توانمندتر است. تنها فداکاری اندازه و وزن بزرگتر است، اما حتی در آن زمان هنوز هم ضربان GoPro را دارد.

EIS نسبت به نسل قبلی بسیار عالی باقی مانده است. RockSteady و HorizonBalancing هر دو یک ویدیوی روان از اقدامات تهاجمی تولید می کنند. برای اکثر 4K رزولوشن ایده آل برای اکشن است، به خصوص با حداکثر 120 فریم در ثانیه.

این واقعیت که Action 3 با نرم افزار اشتراک در هم آمیخته نشده است، چیزی است که ما از آن استقبال می کنیم

اگر در حرفه عکاسی و فیلمبرداری مشغول به فعالیت هستید قطعاً برای این که بتوانید عکس های حرفه ای و بی نظیر خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید نیاز به دوربین‌های باکیفیت و مجهز برای عکاسی و فیلمبرداری دارید. اگر میخواهید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهپاد فیلمبرداری، گیمبال دوربین،گیمبال موبایل و هر نوع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید به دوربینو سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید