کانن canon پیشتاز در دنیای دیجیتال

شرکت کانن Canon یکی از مطرح ترین برند های ژاپنی است.این شرکت بین المللی در زمینه تولید تجهیزات عکاسی ،فیلمبرداری و دستگاه های چاپ و فتوکپی فعالیت دارد .

وقتی کلمه عکاسی در ذهن می آید یا وقتی برای تهیه دوربین عکاسی یا فیلم برداری مصمم هستید حتما نام برند کانن به گوشتان خورده است .این شرکت به قدری مشهور است که نیاز به تعریف وتمجید اضافی نیست .

در سال 1934 نخستین نمونه از دوربین 35 میلیمتری کانن با نام ( کانن  kwanon)(در زبان بودایی به معنای تشکر)را به بازار عرضه کرد که فروش موفقی داشت .در زمان 1936 نسخه کامل تری از  مدل کوانن اولیه معرفی شد .که جزء مدل های اولیه دوربین عکاسی با استفاده از فیلم های سیاه و سفید بود.

شرکت کانن در سال 1937 و به وسیله فردی به نام تاکشی میتارای به سازمانی سهامی تبدیل شد . این شرکت قبل از جنگ جهانی دوم در بازار حضور داشته و تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است و همواره سعی در بهتر شدن داشته و تولیدات جدید خود را به بازار دیجیتال عرضه کرده است.

کانن با ایده های فوق العاده خود توانسته یک برند مطرح جهانی باشد و در بسیاری از زمینه ها شناخته شود.

در ادامه این مقاله بیشتر با این برند و محصولات آن آشنا میشویم با من همراه باشید.

با دوربین های سونی وارد دنیای ناشناخته ها شو

درباره محصولات شرکت کانن

خرید دوربین کانن Canon
خرید دوربین کانن Canon

شرکت کانن حضور موفقی در بازار جهانی داشته و از سال 2010 این شرکت تلاش کرد برند خود را جهانی تر کند.در این راستا نمایشگاه هایی در شهر های مختلف چون توکیو،نیویورک و پاریس راه اندازی کرد .همچنین توانست در زمینه تولید لنز دوربین هم بسیار موفق باشد .در ادامه به معرفی برخی از محصولات این شرکت می پردازیم.

کانن از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع دوربین دیجیتال ،دوربین های شکاری ،دوربین های کامپکت،دوربین های SLR  و تجهیزات مربوط به فیلمبرداری است.در زمینه تولید تجهیزات اداری نیز می توان به اسکنر ،پرینتر های اداری ،پرینتر های خانگی و مدل های سیاه و سفید و رنگی به همراه نرم افزار های مربوط به آن ها اشاره کرد.

محصولات پزشکی و اپتیک کانن نیز کمتر برای عموم مردم شناخته شده است ودر این راستا می توان به اشعه ایکس،انواع لنز ها ،تجهیزات مربوط به نمایشگر،معاینه چشم،اسکنر های میکرو فیلم دیجیتال تجهیزات مربوط به نمایشگر و سایر محصولات مفید در حوزه پزشکی نیز اشاره کرد.

مدل های مختلف دوربین کانن

دوربین عکاسی کانن در این سالها تغییرات زیاده داشته و از مدل های قدیمی به مدل های دیجیتال رسیده و در حال حاضر سه مدل اصلی در بازار موجود است که کانن آن ها را تولید میکند.

دوربین عکاسی DSLR  کانن
دوربین عکاسی DSLR  کانن

 

شرکت کانن یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین  DSLR  است و این دوربین یکی از پر فروش هاست.

این دوربین از لنز اولیه استفاده میکند .معمولا شرکت یک مدل لنز اولیه و استاندارد بر روی دوربین قرار می دهد ولی عکاسان می توانند از لنز ها و فیلتر های دیگر برای تغییر و ارتقا دوربین خود استفاده کنند.

اگر دنبال دوربینی مخصوص عکاسی ورزشی ،محیط زیست ،عروسی و عکاسی خبری هستید دوربین های DSLR  یک انتخاب عالی است.این دوربین به عکاس اجازه می دهد سوژه را در چشمی متصل به لنز ببیند و دید دقیقی از محل و اندازه سوژه در تصویر بدست بیاورد.

این دوربین بزرگ دیجیتال با تکنولوژی پیشرفته خود عکس ها را با بالاترین سطح کیفیت و حتی در نور خیلی کم  ثبت می کند.

دوربین های عکاسی کانن در دنیا معروف است ولی سونی در مدل های بدون آینه بهتر عمل میکند.

برای دیدن دوربین های DSLR  کانن کلیک کنید .

دوربین های عکاسی بدون آینه کانن

دوربین های عکاسی بدون آینه کانن
دوربین های عکاسی بدون آینه کانن

دوربین هایی با اندازه کوچک و با کیفیت بسیار خوب ،مدل های بدون آینه طبیعتا دارای منظره یاب اپتیکال هستند و تصویر سوژه همواره در نمایشگر آن قابل رویت است و همیشه در حالت  Live View  هستند.

دوربین های عکاسی بدون آینه دارای طرفداران زیادی در صنعت عکاسی است  که از سنسور اصلی دوربین کانن علاوه بر عکسبرداری در فوکوس و نورسنجی هم قابل استفاده است.

شرکت بزرگ کانن دوربین های بدون آینه خود را با سنسور های  APS-C  و سنسورهای بزرگ فول فریم تولید می کند.

از لحاظ هزینه قیمت دوربین کانن در گروه متوسط رو به بالا قرار دارد ولی میتوان دوربین هایی با قیمت بالا و نجومی را هم پیدا کرد.

دوربین های بدون آینه که لنز قابل تعویض دارند قیمت بالاتری نسبت به دوربینهای بدون آینه با لنز ثابت دارند .شرکت کانن نیز لنز های سازگار با این دوربین ها را تولید میکند ولی نگران نباشید اگر لنز های قبلی خود را دارید میتوانید از مبدل ها استفاده کنید.

بزرگ ترین مزیت این مدل ها ابعاد و وزن کم و امکانات گسترده در فیلم برداری و عکاسی است.

برای دیدن دوربین های بدون آینه کانن کلیک کنید .

دوربین های عکاسی کامپکت کانن

دوربین های عکاسی کامپکت کانن
دوربین های عکاسی کامپکت کانن

دوربین کامپکت یا دوربین خانگی کانن ابعاد کوچک و وزن بسیار سبکی دارند و حمل آنها ساده است .سطح این دوربین مبتدی و برای مصارف خانگی گزینه ای عالی است.

لنز این مدل دوربین متصل به بدنه است و قابلیت تعویض لنز را ندارد و نسبت به دوربین های حرفه ای کانن کیفیت پایین تری در ثبت تصاویر دارد و از برخی قابلیت دوربین های  DSLR  مثل دیافراگم ،سرعت شاتر و ایزو محروم است.

اگر دنبال یک دوربین عکاسی با قیمت نسبتا پایین تری هستید سری کامپکت کانن پاسخگوی نیاز شماست.

بهترین دوربین های کانن مطابق با نیاز شما

مبتدی یا پیشرفته ، کانن دست یکم یک دوربین برای شما دارد .بهترین برای شما مدلی است که مطابق با نیاز و بودجه شما باشد.

در بخش دوربین های  DSLR  میتوان به مدل های  250D ،  90D،6D  و 5D  اشاره کرد که به اختصار به توضیح مشخصات آنها میپردازیم.

خرید دوربین کانن 250 D
خرید دوربین کانن 250 D

کانن 250 D  یک انتخاب مناسب برای شروع به عکاسی ،با رزولوشن 24.1 مگاپیکسل و حسگر APD-C ، نمایشگر 3 اینچی و  حداکثر سرعت عکاسی 5 فریم بر ثانیه ،با ابعادی بزرگتر از رقبای بدون آینه ولی وزن کم و امکانات خوب یکی از بهترین هاست و یکی از پرفروش ترین دوربین های کانن است.

خرید دوربین کانن 90 D
خرید دوربین کانن 90 D

کانن 90 D  بالاترین رزولوشن در یک دوربین با حسگر  APS-C  ،رزولوشن 32.5  مگاپیکسل و حداکثر سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه ،یکی از بهترین دوربین های کانن است .این دوربین  امکانات بسیار خوبی دارد و با توجه به قیمت آن دارای ارزش خرید بالایی است.

در بخش دوربین های بدون آینه مدل های M6  ،  RP  ،  R6  و  R5  از شاخص ترین دوربین های این سری هستند.

کانن EOS R6
کانن EOS R6

کانن EOS R6  یکی از بهترین دوربین های همه کاره با سیستم فوکوس خودکار قدرتمند ،بدون آینه و با رزولوشن 20.1   مگاپیکسل و منظره یاب الکترونیک و حداکثر سرعت عکاسی پیاپی 12 فریم بر ثانیه و دارای لرزشگیر تصویر قوی ،دوربینی مناسب هم برای عکاسان حرفه ای و هم برای علاقه مندان به عکاسی ،با عملکردی مناسب در شرایط نوری نامناسب یک گزینه عالی است .قیمت آن با توجه به جدید بودن آن کمی بالاست.

کانن  EOS R5
کانن  EOS R5

کانن  EOS R5  بهترین دوربین عکاسی ساخته شده تا امروز با قابلیت های حرفه ای در فیلم برداری با رزولوشن 45 مگاپیکسل و نمایشگر 3.15 اینچی و حداکثر سرعت عکاسی پیاپی 12 فریم بر ثانیه و کیفیت تصویر فوق العاده بالا پرچم دار دوربین های فول فریم بدون آینه کانن است.

کانن  PowerShot G7
کانن  PowerShot G7

در قسمت دوربین های کامپکت ،کانن  PowerShot G7  یک دوربین با ابعاد جیبی و نمایشگر چرخان ،مناسب استفاده ولاگر هاست .رزولوشن 20.1 مگاپیکسل و حداکثر سرعت عکاسی پیاپی 30 فریم بر ثانیه،با قیمت کمی گران یک دوربین محبوب برای تولیدکنندگان محتوا است.

 سخن آخر

کانن یک شرکت بین المللی و قدیمی که سال هاست در حال تحقیق و توسعه در رابطه با دوربین های عکاسی است.

و با تکیه بر نوآوری و خلاقیت مهندسان خود در تلاش است تا در تمامی زمینه ها بروز ترین تکنولوژی را به دنیا عرضه کند.

راز موفقیت این شرکت در کیفیت محصولات آن است و حتی اگر دوربین های قدیمی این شرکت درست نگه داری شده باشد میتواند به خوبی کار کند .کیفیت و مواد به کار رفته در دوبین های کانن بسیار مناسب است و در صورتی که دوربین با صدمه و ضربه رو به رو نشود میتواند سالها به شما خدمت کند.

شرکت کانن یک شرکت دوستدار محیط زیست است و از تجهیزات سازگار با محیط زیست استفاده میکند که تاثیرات محیطی بسیار کمی دارند.

شما هم نظرات خودتون درباره دوربین و لنز های کانن برامون کامنت کنید .از نظر شما بهترین دوربین کانن کدام است؟

بهترین قیمت دوربین کانن در فروشگاه دوربینو

فروشگاه دوربینو با فراهم کردن دوربین های  DSLR،دوربین های بدون آینه و کامپکت خانگی برند کانن با بهترین و مناسب ترین قیمت ها در تلاش است تا تمامی نیاز های شما علاقه مندان دوربین عکاسی را برطرف کند.

کادر فروش فروشگاه دوربینو با نهایت صبر و حوصله پاسخگوی تمام پرسش های شما مشتریان عزیز خواهند بود.

مدیریت مجموعه دوربینو همواره بر ضرورت گارانتی و خدمات پس از فروش مشتریان تاکید کرده و همواره پرسنل متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری مداری نموده است.

جهت بهره مندی از خدمات ما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت دوربینو اقدام نمایید.

7 دیدگاه

  1. من قبلا دوربین کانن داشتم و فوق العاده عالی بود .یکی از بهترین برند ها برای دوربین عکاسی هست ؟

  2. برای خرید دوربین دست دوم کانن میتونم حضوری مراجعه کنم ؟و از نزدیک دوربین رو ببینم ؟

  3. من میخوام از شما دوربین تهیه کنم ولی هیچ تجربه ای ندارم چجوری میتونم ازتون مشاوره بگیرم ؟

دیدگاهتان را بنویسید