مدرن‌ترین لنز سیگما SIGMA 16-28mm F2.8 DG DN

معرفی جدیدترین و مدرن‌ترین لنز از برند سیگما با نام SIGMA 16-28mm F2.8 DG DN

لنز SIGMA 16-28mm F2.8 DG DN در کلاس خود به عنوان یک لنز زوم فوق عریض شناخته می شود. دیافراگم این لنز نور کافی را جذب می کند و طراحی آن فوق العاده فشرده است. لنز SIGMA 16-28mm F2.8 DG DN تمام ویژگی های سری Contemporary را با ترکیبی از مزایای نوری، قابلیت حمل عالی و قیمت مناسب ترکیب می کند. این لنز برای استفاده با 28-70 F2.8 DG DN C یک جایگزین عالی و سبک برای 14-24mm F2.8 DG DN | و در نظر گرفته شده است. این لنز در بین لنزهای سیگما به خوبی می درخشد.

سریع و جمع و جور

با 15.9 اونس وزن و فقط 4 اینچ طول، دیافراگم این لنز بین محدوده F2.8 تا F4 متغیر است. این میزان از گشودگی دیافراگم برای عکاسی در سفر، عکاسی خیابانی، رویدادها و عکاسی خانوادگی عالی است.

اپتیک غیرقابل انعطاف

شاید اندازه این لنز شما را کمی گیج کند. این لنز کیفیت تصویر خیره کننده ای را در کل محدوده بزرگنمایی خود (18-26 میلی متر) ارائه می دهد، در حالی که کار با فیلترهای پلاریزه و ND را آسان می کند.

زوم داخلی

برخلاف بسیاری از لنزهای فشرده، Sigma 16-28mm F2.8 DG DN بدنه لنز را هنگام بزرگنمایی باز نمی کند. این ویژگی لنز را ثابت نگه می دارد و اندازه کوچک آن برای متعادل کردن دوربین در هنگام استفاده از تثبیت کننده تصویر عالی است.

سوئیچ حالت فوکوس

با نوک انگشتان خود می توانید سوئیچ حالت فوکوس را کار کرده و به راحتی حالت فوکوس خودکار را به صورت دستی تغییر دهید بدون اینکه دستان خود را از موقعیت عکس برداری حرکت دهید.

قابلیت استفاده و مانت

سیستم  لنز SIGMA 16-28mm F2.8 DG DN را می توان به طور خاص برای دوربین‌های فول فریم بدون آینه در دهانه‌های نوع L-Mount و  E-mount سونی می‌توان از این لنز استفاده کرد.

اگر در حرفه عکاسی و فیلمبرداری مشغول به فعالیت هستید قطعاً برای این که بتوانید عکس های حرفه ای و بی نظیر خلق کنید و بهترین نوع فیلمبرداری را تجربه کنید نیاز به دوربین‌های باکیفیت و مجهز برای عکاسی و فیلمبرداری دارید. اگر میخواهید بهترین دوربین عکاسی و فیلمبرداری، پهپاد فیلمبرداری، گیمبال دوربین،گیمبال موبایل و هر نوع تجهیزات آتلیه را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید کافیست به دوربینو سربزنید.

دوربینو با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک میتواند به شما اطمینان دهد تا بهترین خرید را باکیفیت عالی در کنار قیمت های منصفانه تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید