DJI گیمبال‌های RS 3 و RS 3 Pro را معرفی کرد بررسی کامل

DJI یک گیمبال حرفه ای را با عرضه مدل های جدید RS 3 و RS 3 Pro برای دوربین های بدون آینه و سینما ارتقا می دهد. ویژگی های جدید شامل سیستم قفل محور خودکار، الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم RS است که عملکرد را تا 20 درصد بهبود می بخشد و کالیبراسیون با یک ضربه.

گیمبال DJI RS 3 1.3 کیلوگرم (2.8 پوند) وزن دارد و می تواند بار دوربین تا 3 کیلوگرم (6.6 پوند) را پشتیبانی کند. دستگیره باتری کاملاً جدید تا 12 ساعت عمر باتری را فراهم می کند.

RS 3 با یک سیستم قفل محور جدید عرضه می‌شود که به گونه‌ای طراحی شده است که فیلمسازان را در عرض چند ثانیه آماده و راه‌اندازی کند. به سادگی گیمبال را روشن کنید و تماشا کنید که قفل های محور به طور خودکار آزاد می شوند تا دستگاه باز شود. یک بار ضربه زدن روی دکمه پاور، تثبیت کننده را به حالت خواب می فرستد، که اساساً باعث روشن شدن دستگاه، جابجایی آن و جابجایی آن بسیار سریعتر از قبل می شود.

همچنین نیازی به بالانس کردن مکرر با حافظه موقعیت از طریق صفحات آزاد کننده سریع نیست، که امکان نصب سریع با تعادل کامل محموله را فراهم می کند. علاوه بر این، اضافه شدن دکمه شاتر بلوتوث از اتصال خودکار بدون نیاز به اتصال کابل کنترل دوربین پشتیبانی می کند.

DJI می‌گوید که بهبود الگوریتم تثبیت منجر به بهبود عملکرد 20 درصدی نسبت به RSC 2 شده است. به این ترتیب، RS 3 هنگام عکاسی در زوایای پایین، دویدن یا حتی فیلم‌برداری از یک وسیله نقلیه در حال

حرکت آسان‌تر است. برای لنزهایی با فاصله کانونی تا 100 میلی متر، حالت دیگری به نام SuperSmooth وجود دارد که به تثبیت بیشتر کمک می کند.

علاوه بر پایداری بهبود یافته، پیکربندی RS 3 با صفحه نمایش لمسی تمام رنگی OLED جدید 1.8 اینچی نیز آسان تر است که در مقایسه با RSC 2 80 درصد مساحت سطح را افزایش می دهد.

DJI RS 3 Pro با LiDAR Range Finder

گیمبال DJI RS 3 Pro برای کاربرانی با تقاضاهای بالاتر طراحی شده است. بازوهای آن سبک‌تر و قوی‌تر هستند و فضای متعادل‌تری را برای دوربین‌های حرفه‌ای رایج از جمله Sony FX6، Canon C70 و RED

Komodo فراهم می‌کنند. RS 3 Pro 1.5 کیلوگرم (3.3 پوند) وزن دارد و می تواند تا 4.5 کیلوگرم (10 پوند) بار دوربین را پشتیبانی کند.

این تثبیت کننده همچنین قفل محور خودکار، دکمه شاتر بلوتوث، صفحه نمایش لمسی 1.8 اینچی OLED و سوئیچ حالت گیمبال RS 3 را به اشتراک می گذارد. اما ویژگی که واقعاً آن را متمایز می کند و یکی از دوربین های Ronin 4D به عاریت گرفته شده است، سازگاری آن با DJI است. محدوده یاب LiDAR قادر است 43200 نقطه محدوده را در یک منطقه داخلی 14 متری نشان دهد.

یک موتور فوکوس نسل بعدی با نصب یک مرحله‌ای گشتاور را سه برابر قوی‌تر می‌کند و فوکوس خودکار را روی لنزهای دستی بدون نیاز به کالیبراسیون تکراری امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، LiDAR Range Finder یک تراشه توسعه‌یافته توسط DJI مشابه تراشه مورد استفاده در Ronin 4D و یک دوربین 30 میلی‌متری داخلی دارد که قدرت محاسباتی ActiveTrack را بیش از 60 برابر افزایش می‌دهد و ActiveTrack Pro را ایجاد می‌کند.

با دو پورت RSA/NATO و درگاه باتری، RS 3 Pro می‌تواند به لوازم جانبی مختلفی مانند دستگیره کیف جدید، دسته دوگانه Twist Grip و دسته کنترل Tethered متصل شود و گزینه‌های مختلف عکسبرداری را باز کند.

DJI RS 3، RS 3 Pro: قیمت و در دسترس بودن

گیمبال‌های DJI RS 3 و RS 3 Pro از امروز از خرده‌فروشان مجاز و فروشگاه آنلاین DJI با گزینه‌های خرید زیر برای پیش‌سفارش در دسترس هستند. انتظار می رود حمل و نقل از دو هفته آینده آغاز شود.

DJI RS 3: DJI RS 3 مستقل با قیمت 549 دلار به فروش می رسد و شامل یک گیمبال، دستگیره BG21، کابل شارژ USB-C، پشتیبانی از اتصال لنز، دستگیره/سه پایه (پلاستیک)، صفحات با قابلیت باز کردن سریع، کنترل چند دوربینه است. کیت کابل و پیچ

DJI RS 3 Combo: DJI RS 3 Combo با قیمت 719 دلار به فروش می رسد و علاوه بر این شامل یک دسته کیف، موتور فوکوس (2022)، کیت میله موتور فوکوس، نوار دنده فوکوس، یک کابل کنترل چند دوربین دوم و یک کیف حمل است.

DJI RS 3 Pro: DJI RS 3 Pro مستقل با قیمت 869 دلار فروخته می شود (10٪ تخفیف در BHPhoto Video) و شامل یک گیمبال، دستگیره BG30، کابل شارژ USB-C، پشتیبانی از اتصال لنز (بسط یافته)، دستگیره طولانی / سه پایه (فلزی)، صفحات با باز شدن سریع، دسته کیف، کابل کنترل چند دوربین، کیت پیچ و کیف حمل.

DJI RS 3 Pro Combo: DJI RS 3 Pro Combo با قیمت 1099 دلار به فروش می رسد و علاوه بر این شامل یک صفحه بازگشایی سریع، نگهدارنده تلفن، موتور فوکوس (2022)، کیت میله موتور فوکوس، نوار دنده فوکوس، فرستنده تصویر رونین (که قبلا به عنوان سیستم انتقال تصویر DJI RavenEye)، دو بند Hook-and-Loop و کابل های اضافی.

دیدگاهتان را بنویسید