گوپرو هیرو 10 همراهی قابل اعتماد برای ماجراجویی های غیر منتظره – GoPro Hero 10 Black

گوپرو هیرو 10 آخرین و جدید ترین محصول کمپانی Gopro است ،که از نظر ظاهری با سری های قبلی تفاوتی ندارد ولی چیزی که باعث تفاوت آن شده پردازنده ی جدید GP2 است که در این مدل به کار رفته و باعث شده عملکرد این مدل به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

این دوربین ورزشی با حسگر 23 مگاپیکسلی و پردازنده جدید خود ،کارایی ،عملکرد و پاسخدهی لمسی بهتری نسبت به مدل های گذشته دارد .البته مهم ترین پیشرفت در گوپرو 10 نرخ فیلمبرداری بیشتر نسبت به نسل های قبل است. 

دوربین گوپرو هیرو 10 با وزن 158 گرم و ابعاد 34*55*71  میلی متر ،نمونه ای جمع و جور و کم حجم برای فیلم برداری از فعالیت های ورزشی و ولاگینگ است .میکروفن داخلی هیرو 10 صدایی شفاف را ضبط کرده و با اتصال میکروفن های روی دوربینی از طریق ورودی 3.5 میلی متری ،کیفیت صدا را بالا میبرد. 

خرید گوپرو هیرو 10
خرید گوپرو هیرو 10

بهبود سیستم آب بندی درب باتری و درگاه های شارژ و خروجی تصویر از تفاوت های کلیدی و چشمگیر این دوربین است .نمایشگر رنگی که در مدل هیرو 9 اضافه شده بود و در نسل های پیشین برای نمایش وضعیت دوربین تعبیه شده بود حفظ شده و حالا بزرگتر شده و قابلیت نمایش زنده تصویر را دارد، تا کاربر بتواند تصاویر را مشاهده کرده و کادر را بر اساس آن بهتر تنظیم کند به این ترتیب ویدئو و تصاویر سلفی به مراتب بهتری میتوان ثبت کرد بخصوص اگر از حالت فوق عریض استفاده نکرده باشید. این نمایشگر 1.4 اینچی برای کادربندی راحت تر یا ضبط محتوای ویدئو بلاگ بسیار کارآمد است. 

لرزشگیر دیجیتال  HyperSmoth 4.0 به کمک تنظیم سطح افق ،قابلیت ضبط تصاویر یکنواخت تری را حتی بدون گیمبال فراهم میکند. هرچند با این لرزشگیر خبری از لرزش در فیلم شما نیست ولی برای اطمینان خاطر میتوانید از انواع گیمبال سازگار با دوربین هم استفاده کنید. با اینکه این محصول هنوز هم یک دوربین ورزشی تمام عیار است،امکان استفاده از آن به عنوان یک وبکم  p 1080 برای استریم مستقیم نیز وجود دارد. 

دوربین ورزشی گوپرو مدل  GoPro Hero 10 Black ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی اضافه کرده که بسیاری از آنها بهبود یافته اند .مجموعه  Power Tools  شامل قابلیت  Hindsight که در صورت روشن بودن فیلمبرداری را 30 ثانیه قبل از فشردن دکمه ضبط آغاز میکند تا هیچ لحظه غیر منتظره ای از دست نرود. 

خرید گوپرو 10
خرید گوپرو 10

صفحه نمایش 2.3 اینچی لمسی با زوم لمسی ،ذخیره سازی تصاویر و صدا با فرمت خام ،تنظیم سطح افق ،تایم لپس و نایت لپس از دیگر ویژگی های این دوربین ورزشی هستند .قابلیت   LiveBurst ،1. ثانیه قبل و بعد از هر عکس را ثبت می کند و فیلمبرداری اسلوموشن نیز با سرعت 8X ممکن است. 3 عدد میکروفون با قابلیت کاهش نویز پیشرفته باد و تنظیمات حرفه ای صدا و تصویر نیز در این دوربین به چشم میخورد .به علاوه فرمان های صوتی با 14 عملکرد متفاوت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. 

 مانت این دوربین ورزشی در قسمت پایین آن قرار دارد و امکان اتصال به تجهیزات جانبی گوپرو ،متناسب با نیاز کاربر را فراهم میکند .حالت  Max Lens Mod  زاویه دید دوربین را به 155 درجه افزایش می دهد که برای ثبت تصاویر فوق عریض بسیار مناسب است. حالت پرتره نیز عکس هایی مناسب برای بارگزاری در شبکه های اجتماعی ایجاد میکند .باتری دوربین گوپرو 10 مانند نسل قبلی ،همان باتری با دوام 1720 میلی آمپر ساعتی است که برای استفاده های طولانی مدت و بی وقفه بسیار کار آمد است. 

پردازنده قدرتمند و تحول آفرین 

یکی از مهم ترین دلایل کیفیت بالای این دوربین استفاده از پردازنده قدرتمند GP2  است ،چیپست جدید  G2  سرعت پاسخدهی لمس و عملکرد دوربین را به طور قابل توجهی افزایش داده و با دو برابر کردن حداکثر نرخ فیلمبرداری ،ضبط ویدئوهایی یکنواخت تر را ممکن کرده است. 

از نکات مثبت این پردازنده میتوان به جابجایی سریع تر فایل های ضبط شده تا 30 درصد نسبت به قبل اشاره کرد . این دوربین میتواند مستقیم به موبایل شما متصل شده و با استفاده از خود برنامه ی  GOPRO  آپلود را انجام دهد و همین موضوع باعث انتقال سریع تر فایل ها شده است. 

البته به ادعای کمپانی گوپرو پردازنده جدید مصرف باتری به نسبت کمتری  دارد و شما با یکبار شارژ کامل

میتوانید مدت زمان بیشتری فیلمبرداری کنید .این پردازنده که به طور انحصاری برای دوربین ورزشی گوپرو 10 طراحی شده در حال حاضر سریع ترین است. 

نمایشگر سلفی جدید و بهبود عملکرد آن 

نمایشگر سلفی GoPro Hero 10  Black
نمایشگر سلفی GoPro Hero 10 Black

دوربین گوپرو GoPro HERO9 Black با صفحه نمایش هایی در قسمت جلویی  برای اولین بار عرضه شدند که کیفیت چندانی نداشت اما در هیرو 10  به لطف پردازنده  GP2 صفحه نمایش جلویی با قابلیت نمایش  30 فریم بر ثانیه سریعتر را دارد. 

این نمایشگر علاوه بر نمایش تنظیمات دوربین هنگام ضبط،  تصویر را به صورت زنده نمایش می دهد

.کادربندی ویدئو ها برای ضبط محتوای ویدئوبلاگ یا ثبت تصویر سلفی به لطف این نمایشگر با کیفیت ،آسان تر انجام می شود. فرمان های لمسی نیز با سرعت بالا و بدون تاخیر انجام می شود  در نتیجه شاتر دوربین نیز عملکرد سریع تری خواهد داشت. 

استریم مستقیم با دوربین ورزشی GoPro Hero 10 Black بهتر از همیشه انجام می شود و قابلیت استفاده از این محصول به عنوان وبکم در این نسخه گنجانده شده است. 

عکس با وضوح بالا و فیلم با نرخ فریم بالا 

با خرید گوپرو ۱۰ شما به شارپ ترین گوپرو تاریخ دسترسی دارید .با حسگر جدید 23 مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدئو های  K5.3 با سرعت 60 فریم بر ثانیه ،نرخ فریم دو برابر را برای حرکتی بسیار نرم ارائه میدهد و شما تصاویری خیره کننده ثبت میکنید. 

حداکثر نرخ فیلمبرداری 4K در این نسخه به دو برابر نسخه قبلی افزایش پیدا کرده است. 

به علاوه اسلوموشن  X8  با کیفیت  K2.7  وجود دارد و می توانید فیلم ها را  موقتا متوقف کرده و عکس های ثابت   15.8  مگاپیکسلی از ویدئوی  K5.3  ثبت کنید که بسیار شگفت انگیز به نظر میرسد. 

کیفیت بالای تصویر و شارپنس 

برای ضبط جزئیات دقیق ،بافت های طبیعی و کنتراست خیره کننده حتی در نور کم ،گوپرو 10 پیشرفت های زیادی داشته است .تصاویر به لطف پوشش جدید لنز های آبگریز که آب را دفع میکنند ،به بهترین حالت به نظر میرسند و خطاهای نوری مانند  flare  به سختی قابل مشاهده است. 

مقاوم و ضد آب تا عمق 10 متر 

خرید GoPro Hero 10  Black
خرید GoPro Hero 10 Black

GoPro Hero 10 کاملا با دوام تر از همیشه و با مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 10 متری ،همراهی قابل اعتماد برای ماجراجویی های غیر منتظره است .کیفیت ساخت محکم باعث می شود کار خود را در گل و لای ،برف یا عمق دریا تا عمق 10 متر بدون هیچ آسیبی انجام دهد .روکش مقاوم و ضد خش در برابر خط و خش محافظت بیشتری را ایجاد میکند و در صورت نیاز به راحتی قابل تعویض است. 

با تهیه و نصب قاب های مخصوص غواصی این دوربین میتوانید از آن تا عمق بیشتری هم استفاده کنید. 

اتصال سریع و قابل اعتماد 

قابلیت اتصال فوق العاده آسان و فوق العاده سریع. 

انتقال فایل ها به موبایل یا فضای ذخیره سازی ابری GoPro  به سرعت و بدون پیچیدگی انجام می شود. با انتخاب آپلود بی سیم بی دردسر از طریق اپلیکیشن  Quik یا اتصال سریع با سیم  1 USB 3.1 Gen  ساده و تطبیق پذیر است. 

به محض اتصال دوربین به شارژر ،فرایند آپلود فایل ها از طریق وای فای آغاز می شود .همچنین فضای ذخیره سازی نامحدود  cloud  برای آپلود خودکار بدون دردسر وجود دارد. 

  HyperSmooth 4.0  لرزشگیر دیجیتال

لرزشگیر دیجیتال این دوربین بسیار نرم و صاف بوده و بهترین لرزش گیر است .میتوانید عملکرد بهتر در نور کم و تراز افقی را با محدودیت شیب بیشتر به دست اوردید،و فیلم شما کاملا صاف خواهد بود. 

شما میتوانید از طریق این لینک لرزشگیر های دوربین را مشاهده کنید. 

باتری با طول عمر بالا 

یک باتری قابل شارژ لیتیوم یونی با ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعت ،برای این دوربین در نظر گرفته شده است .بنابراین شما میتوانید زمان بیشتری را برای تصویر برداری و زمان کمتری را برای تعویض باتری صرف کرد. 

قابلیت استفاده به عنوان وبکم و پخش مستقیم 

قیمت GoPro Hero 10  Black
قیمت GoPro Hero 10 Black

از گوپرو 10 خود میتوانید به عنوان جذاب ترین وب کم استفاده کنید .در نتیجه ویدئوهایی بدون لرزش و با کیفیت عالی برای ویدئو بلاگ ثبت می شوند که این مساله به لطف لرززشگیر دیجیتال HyperSmooth

4.0 و وضوح شارپ ، به صورت فوق العاده پایدار به نظر می رسد. 

Max Lens Mod  حالت اختیاری

با انتخاب این حالت وسیع ترین میدان دید تاریخ دوربین های ورزشی را خواهید داشت. 155 درجه به همراه لرزشگیری  Max HyperSmooth را نیز دریافت کنید. 

خرید دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO10 Black

سخن نهایی

خرید دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO10 Black
خرید دوربین اکشن گوپرو GoPro HERO10 Black

همانطور که در مقاله بالا دیدیم این دوربین دارای قابلیت های زیادی است که به شما کمک میکند در فعالیت های ورزشی به آسانی و با کیفیت بالایی تصاویر زیبایی ثبت کنید. 

پردازنده قدرتمند و سریع، جمع و جور  با وزن سبک و حمل آسان ،نمایشگر لمسی و با پخش زنده تصاویر ،ضد آب و مقاوم تا عمق 10 متری ،باتری قوی با مدت زمان فیلمبرداری طولانی ،لرزشگیر ،عکس و فیلم با کیفیت و وضوح بالا و شارپ ،اتصال سریع و قابل اعتماد از ویژگی های منحصر بفرد این دوربین ورزشی است که همراه عالی برای ماجراجویی های غیر منتظره است. 

برای خرید و مشاوره میتوانید با همکاران ما در تماس باشید یا مستقیم از طریق سایت دوربینو اقدام به خرید نمایید.

 .

10 دیدگاه

  1. سلام ممنون مطلب خوبی بود .
    میشه درباره مدل های دیگه گوپرو هم مطلب بزارید یا اون ها رو باهم مقایسه کنید ؟

  2. سلام. با هر شارژ کامل چه مدت زمانی تایم لپس میگیره[ هر شات 5 دقیقه] :؟ چقدر فیلم میتونه بگیره؟

دیدگاهتان را بنویسید