دوربین اسمو اکشن 3 Osmo Action 3 کیفیت بالا و کنترل بیشتر (معرفی کامل)

معرفی اسمو اکشن Osmo Action 3 از DJI با همان تکنولوژی دوربین اکشن DJI که ما آن را می شناسیم و دوست داریم، تجهیز شده است، ویژگی های آشنای مدل های قبلی را مشاهده میکنیم ، اما کمی پیشرفته تر و دقیق تر نتیجه دوربینی است که برای پاسخگویی به نیازهای آب و هوای نامساعد و عملکرد شدید و در عین حال ویدیویی خیره‌کننده، با کیفیت بالا و قدرت و کنترل بیشتر مناسب است.

تصاویر جدید و بهبود یافته

در بازگشت به فرم، Action 3 طراحی مشابه Osmo Action را دارد و در عین حال بسیاری از به روز رسانی های رابط دوربین ماژولار Action 2 را حفظ می کند. مانند Osmo Action، Action 3 دارای دو صفحه نمایش لمسی در جلو و پشت دوربین برای نظارت بر ویدئوی زنده است. همچنین می تواند عکس های ثابت 12 مگاپیکسلی بگیرد و هنگامی که دوربین دور از دسترس قرار می گیرد از کنترل صوتی پشتیبانی می کند. همانند Action 2، Action 3 می‌تواند ویدیوهای UHD 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه با میدان دید بسیار گسترده‌تر در 155 درجه بگیرد.

تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی RockSteady 3.0 به‌روزرسانی‌شده آن می‌تواند با حداکثر وضوح ضبط خود برای ویدیوی فوق‌العاده روان عمل کند. HorizonSteady و HorizonBalancing لرزش دوربین را حذف کرده و شیب را در هر زاویه ای اصلاح می کند تا خط افق شما حفظ شود.

مقاوم در برابر آب و هوا و ضربه

Action 3 همان مقاومت 5 اینچی Osmo Action را در برابر ضربه حفظ می کند و در عین حال دوام خود را در سایر برنامه ها افزایش می دهد. مقاومت آن در برابر سرما می تواند تا دمای -4 درجه فارنهایت را تحمل کند و بدنه دوربین می تواند تا عمق 52.5 اینچی در زیر آب بدون محفظه غوطه ور شود. یک پوشش آبگریز روی صفحه نمایش دوگانه و پوشش لنز، آب را به سرعت دفع می‌کند تا تصویر شما تحت تأثیر منفی قرار نگیرد.

قدرت و کنترل بهبود یافته

عمر باتری 2.5 ساعته و پشتیبانی از شارژ سریع بومی از طریق درگاه USB Type-C دوربین، مدت زمانی را که باید برای عکسبرداری از این کار انجام دهید، افزایش می دهد. فناوری بلوتوث 5.0 شما را به برنامه DJI Mimo متصل می‌کند تا حالت‌های کنترل بهتر، پخش زنده و تصویربرداری را افزایش دهید. برنامه LightCut Video Editor برای استفاده با Action 3 برای ویرایش های سریع رعد و برق با استفاده از الگوهای داخلی و انتخاب برجسته هوش مصنوعی بهینه شده است.

آماده برای ماجراجویی بعدی شما

چه برای دوچرخه‌سواری در کوهستان، چه غواصی یا موج‌سواری، بسته‌های Action 3 شما را با تمام ابزارهایی که برای شروع اکسپدیشن بعدی خود نیاز دارید، آماده می‌کند. Combo استاندارد به شما دوربین، یک باتری Extreme اضافی، قاب محافظ، پوشش محافظ لنز، پایه تطبیقی ​​سریع، پایه چسب تخت، پیچ قفل و کابل برق USB Type-C را در اختیار شما قرار می دهد. Adventure Combo این مورد را با یک قاب باتری چند منظوره و میله اکستنشن 4.9 اینچی گسترش می دهد. هر دو کیت گزینه های نصب مختلفی را برای ایمن نگه داشتن Action 3 و روشن نگه داشتن آن در طول یک روز سخت عکسبرداری ارائه می دهند.

کیت های مخصوص ورزش مانند کیت لوازم جانبی دوچرخه و کیت لوازم جانبی غواصی پایه ها و تجهیزات تخصصی تری را ارائه می دهند. کیت دوچرخه به شما یک پایه قفسه سینه و دسته دسته می دهد تا Action 3 را روی دوچرخه یا شخص شما برای فیلم اول شخص پویا محکم کنید. کیت غواصی دارای یک چوب سلفی شناور و یک پیچ قفل کننده برای محکم کردن دوربین، و همچنین یک قاب ضد آب و درج های ضد مه برای ضبط ویدیوهای زیر آب در اعماق بیشتر است.

سایر لوازم جانبی

مجموعه‌ای از لوازم جانبی و کیت‌های دیگر گزینه‌های بی‌شماری را برای نصب Action 3 در اختیار شما قرار می‌دهند و مطمئن می‌شوند که هیچ یک از اکشن‌ها را از دست ندهید. کیت پایه چسب دارای یک پایه چسب تخت، یک پیچ قفل کننده و یک پایه آداپتور با باز شدن سریع است. کیت Extension Rod دارای میله اکستنشن 4.9 اینچی، پایه اتصال سریع و پیچ قفل است. سایر لوازم جانبی مستقل، مانند پایه آداپتور توپ مفصل مغناطیسی، پایه مکنده، پایه کلاه ایمنی، و اتصالات موج سواری، می توانند Action 3 شما را تقریباً به هر سطحی وصل کنند تا امکانات تیراندازی بی حد و حصری داشته باشید.

فعالیت های مورد علاقه شما برای فیلمبرداری با دوربین اکشن چیست؟ در بخش نظرات، حتما برامون بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید