گیمبال RS3 سریع تر از همیشه بررسی کامل

گیمبال DJI RS 3 برند DJI به تازگی یکی از لرزشگیر های حرفه ای خود را برای دوربین های بدون آینه و سینمایی به بازار عرضه کرده و یک تجربه منحصر بفرد را برای فیلمبرداران فراهم می کند. به محض آمادگی شما برای فیلمبرداری، گیمبال نیز آماده است. وزن این دستگاه بسیار سبک و دوربین روی آن ثبات بیشتری دارد همچنین کاربر کنترل بهتری روی فیلمبرداری دارد زیرا کاهش لرزش ها یکی از اساسی ترین نکات تصویربرداری است.

از ویژگی های جدید این گیمبال الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم RS و سیستم قفل محور خودکار که عملکرد دستگاه را تا 20 درصد بهبود می دهد و با یک ضربه کالیبراسیون می شود. گیمبال را روشن کنید تا ببینید قفل های محور به طور خودکار آزاد می شوند و دستگاه باز می شود. برای اینکه لرزشگیر به حالت خواب فرستاده شود کافیست روی دکمه پاور ضربه بزنید، باعث روشن شدن دستگاه و جابجایی آن و جابجایی دستگاه بسیار سریع تر از قبل خواهد شد.

DJI یکی از حرفه ای ترین گیمبال های دوربین رو به بازار عرضه کرده و اگر دوست داری بررسی گیمبال DJI RS 3 رو بخونی تا آخر مقاله با من همراه باش.

نصب دوربین روی استایلایزر RS 3 بسیار آسان و سریع بوده و خیلی راحت راه اندازی می شود. دستگیره تنظیم دقیق به دوربین اجازه می دهد تا در محور tilt با دقت میلی متری به جلو یا عقب بچرخد، به کمک این قابلیت هنگام تعویض لنز، تعادل دوربین حفظ می شود. برای پایداری و ثبات بیشتر در تصویر برداری از الگوریتم نسل سوم استفاده می کند و در مقایسه با گیمبال RSC 2 تا 20 درصد ثبات بیشتری در فیلمبرداری دارد.

وزن گیمبال RS 3 در حدود 1.3 کیلوگرم است و تا 3 کیلوگرم وزن دوربین و لنز را تحمل می کند. باتری دستگاه کاملا جدید و عمر مفید آن تا 12 ساعت است. این لرزشگیر نیازی به بالانس مجدد ندارد و با کمک حافظه موقعیت از طریق صفحات آزاد کننده، امکان نصب سریع با تعادل کامل را برای شما فراهم می کند. دکمه شاتر بلوتوث نیز به این گیمبال اضافه شده و از اتصال خودکار بدون نیاز به اتصال کابل کنترل دوربین پشتیبانی می کند.

عکاسی از زوایای پایین، فیلمبرداری از یک وسیله در حال حرکت یا دویدن با توجه به بهبود الگوریتم تثبیت و بهبود عملکرد 20 درصدی آسان تر است. حالت SuperSmooth برای لنز هایی با فاصله کانونی 100 میلیمتر موجود است تا به تثبیت بیشتر دوربین کمک کند. صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی OLED جدید با اندازه 1.8 اینچی نسبت به مدل قبلی RS 2 بزرگ تر شده و کار شما را آسان تر می کند.

مشخصات گیمبال DJI RS 3

  • طراحی بسیار سبک با وزن 1.3 کیلوگرم
  • صفحه نمایش لمسی OLED پیشرفته 1.8 اینچی
  • دارای فرستنده بی سیم
  • قفل های اتوماتیک محور ها
  • باز و بسته شدن خودکار
  • باتری پر قدرت با عمر مفید 12 ساعت
  • دارای شارژر سریع PD و شارژ کامل در 2.5 ساعت
  • دستگیره تنظیم دقیق در محور شیب
  • کنترل حرکت گیمبال به وسیله گوشی هوشمند

وزن گیمبال دی جی ای آر اس 3

وزن این لرزشگیر فقط 1.3 کیلوگرم است و در هنگام استفاده دست شما فشار اضافی تحمل نخواهد کرد. این دستگاه تا 3 کیلوگرم وزن دوربین و لنز را تحمل می کند برای مثال از دوربین  Canon R5 با لنز 24-70  میلی متر F2.8 و دوربین Nikon D780 با یک لنز 200-70 بدون مشکل می توانید بر روی گیمبال استفاده کنید. انواع دوربین های بدون آینه و DSLR  را همراه با لنز های سوپر تله بدون مشکل حمل می کند.

ابعاد این گیمبال 410*260*195 میلی متر و قطعات آن برای حمل آسان به طور کامل از هم جدا می شوند.

قفل اتوماتیک و نصب سریع

نصب پایدار دوربین را به وسیله صفحه جدید Extended Lower Release Quick تضمین می کند و برای تنظیمات ایمن و پشتیبانی از لنز بسیار آسان و راحت است. دارای صفحه مانت دولایه و با استفاده از پیچ fine-tuning knob، به راحتی بالانس می شود. از طرح قفل automated axis-lock نیز برخوردار است و به وسلیه آن می توان در کسری از ثانیه گیمبال را باز یا مجدد قفل کنیم. این امکان سرعت فیلمبرداری شما را بیشتر می کند.

در حال خاموش بودن گیمبال دکمه پاور را فشار دهید و کمی صبر کنید، در حالی که گیمبال شروع به کار می کند، قفل سه محوره باز می شود و در مدت دو ثانیه می توانید کار خود را آغاز کنید. برای قفل خودکار محور ها باید دکمه خاموش/روشن را یکبار فشار دهید و گیمبال به حالت خواب در می آید، و بصورت کارآمد تر یک جابجایی یا ذخیره سازی انجام می شود.

صفحه نمایش لمسی OLED

صفحه نمایش گیمبال RS 3 لمسی و تمام رنگی OLED و اندازه آن 1.8 اینچی است و در مقایسه با گیمبال RS 2 ، 80 درصد بزرگ تر شده است. این صفحه نمایش برای بررسی وضعیت عکسبرداری و کادر بندی سوژه ها و تنظیم پارامتر های دوربین کار شما را بسیار آسان می کند. به کمک رابط کاربری باز طراحی شده می توانید تنظیمات را راحت تر مدیریت کنید. روشنایی صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی RS 2 بالاتر و در فضای باز به راحتی قابل مشاهده است و انرژی کمتری مصرف می کند.اکثر تنظیمات برنامه Ronin  را پشتیبانی می کند.

کنترل از راه دور

به کمک DJI Ronin Image Transmitter کاربر می تواند گیمبال rs 3 خود را از راه دور کنترل کند و تمام پارامتر ها و عملگر های حرکتی را تنظیم کند. کنترل گیمبال از راه دور در برخی از تصویر برداری ها به خلاقیت شما نیز کمک زیادی خواهد کرد.

هندل briefacase handle به فیلمبردار اجازه ضبط ویدئو در پایین ترین سطح را می دهد و حرکات بدون هیچ سختی قابل اجرا هستند. حرکت های ارگانیک لنز دوربین در دنیای فیلمبرداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دست فیمبردار به تنهایی قادر به خلق برخی صحنه ها نیست و استفاده از گیمبال به شدت در این موارد اهمیت دارد. یکی از این حرکات چرخش 360 درجه دوربین است که زمان و مکان را به هم پیوند می زند و موجب خلق صحنه های زیبایی خواهد شد.

کنترل شاتر بی سیم

از طریق بلوتوث یا کابل، اتصال دوربین به گیمبال DJI RS 3 انجام می شود. برای استفاده از قابلیت کنترل شاتر بی سیم بعد از جفت شدن اولیه بلوتوث، با فشردن دکمه ضبط روی گیمبال به عکاسی یا فیلمبرداری بپردازید. اگر دوربین شما قبلا با گیمبال جفت شده باشد بعد از اولین استفاده به طور خودکار مجدد به لرزشگیر متصل خواهد شد و دیگر نیازی به کابل نیست.

کنترل یکپارچه گیمبال

به سادگی با کشیدن سوئیچ حالت گیمبال ، می توانید به طور متناوب بین حالت های Pan follow، Pan و Tilt follow و FPV جا به جا شوید. انتخاب حالت FPV همچنین روی رول سه بعدی، پرتره یا سفارشی قابل تنظیم است و به شما اجازه می دهد تجهیزات خود را تنظیم کنید و در سریع ترین زمان ممکن شروع به کار کنید.

چرخاندن صفحه جلویی به شما امکان می دهد زوم یا فوکوس را کنترل کنید. همچنین می ‌توان آن را برای کنترل شاتر، دیافراگم،  ISO  یا حرکات گیمبال تنظیم کرد و برای کار با یک دست بسیار راحت است.

پیشنهاد نویسنده : گیمبال دوربین کاربردش چیه بدردم میخوره؟

کنترل گیمبال توسط گوشی

لرزشگیر RS3 از فرستنده تصویر Ronin که قبلا به عنوان فرستنده تصویر  Ronin RavenEye شناخته می شد، پشتیبانی می کند تا تصویر زنده p1080 و  HD 30 را به طور لایو به گوشی هوشمند منتقل کند.

موتور فوکوس جدید

گیمبال دی جی آی rs 3 به راحتی بین مودهای مختلف تغییر حالت می دهد و در لحظه می توانید روی تصویر مورد نظر به راحتی فوکوس کنید.

موتور فوکوس نسل جدید به سادگی روی گیمبال نصب می شود. در کنار دایال جلویی front dial، می توانید فوکوس را خیلی دقیق حتی با یک دست کنترل کنید. این لرزشگیر فوق العاده در شرایط آب و هوایی سخت مانند هوای زیر صفر درجه همچنان پرقدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

حالت SuperSmooth

هنگامی که SuperSmooth را فعال می کنید، گشتاور موتور افزایش می یابد تا تثبیت بیشتری داشته باشید. و با حرکت های سریع یا با لنز های سنگین تر یا لنز هایی با فاصله کانونی 100 میلی متر در حالتی پایدار تصویر برداری کنید.

باتری RS 3

باتری گیمبال RS 3 با یک دستگیره با آزاد سازی سریع به دستگاه متصل است و با چرخاندن دستگیره به آسانی از دستگاه جدا می شود و در زمان نیاز به تعویض باتری کار شما راحت تر است. باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر و عمر مفید 12 ساعت است و شما می توانید با خیالی آسوده یک روز کامل به ضبط محتوا مشغول باشید، قبل از تمام شدن باتری دستگاه، باتری دوربین شما به اتمام رسیده است. این دستگاه از شارژ سریع PD 18 W پشتیبانی می کند و در مدت 2.5 ساعت به طور کامل شارژ انجام می شود.

قیمت گیمبال DJI RS 3

قیمت نسخه استاندارد گیمبال RS 3، 549 دلار و نسخه کمبو RS 3، 719 دلار است. قیمت گیمبال RS 3 در بازار ایران با توجه به نوسان ارز تعیین می شود و نمی توان مبلغ دقیق را عنوان کرد. برای اطلاع از قیمت گیمبال DJI RS 3 با همکاران ما در فروشگاه دوربینو تماس بگیرید.

خرید گیمبال DJI RS 3

این لرزشگیر در دو مدل استاندارد و کمبو در بازار موجود است. کیت استاندارد شامل گیمبال، دستگیره، کابل شارژ و پشتیبانی از اتصال لنز کیت کابل و پیچ به بازار عرضه شده است.

کیت کمبو شامل گیمبال، کیف و موتور فوکوس، کیت میله موتور فوکوس، نوار دنده فوکوس و کابل کنترل دوربین دوم می شود.

خرید گیمبال DJI RS 3 به دو روش آنلاین و حضوری برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است. برای اطلاع از مشخصات به صفحه محصول در سایت مراجعه فرمایید و برای اطلاع از قیمت دقیق این این گیمبال با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

گیمبال RS 3 ارزش خرید دارد ؟

گیمبال RS 3 یکی از گیمبال های حرفه ای برند DJI است که برای دوربین های DSLR و بدون آینه تولید شده و مخصوص افراد حرفه ای است. قبل از تهیه این گیمبال باید با توجه به سبک فیلمبرداری و وزن دوربین و لنز های خود تصمیم بگیرید که این لرزشگیر برای شما مناسب است یا خیر.

بدون شک یکی از بهترین گیمبال های موجود در بازار است و با توجه به قابلیت های متعددی که دارد می تواند پاسخگوی تمام نیاز شما باشد. از قابلیت های استابلایزر دی جی آی آر اس 3 می توان به وزن کم، ابعاد کوچک، راه اندازی سریع، تحمل وزن بالا، 12 ساعت تولید محتوای بی وقفه اشاره کرد.

دوربینو به طور تخصصی در زمینه فروش محصولات برند DJI در بازار تهران فعالیت دارد و شما می توانید با خیالی آسوده خریدی امن را تجربه کنید. کارشناسان ما هر روز هفته پاسخگوی سوالات شما هستند.

تجربه کار با لرزشگیر های DJI را دارید؟ منتظر نظرات شما مشتریان گرامی هستیم.

برای خرید این استابلایزر جذاب کلیک کن 😉

سوالات متداول گیمبال RS 3

  • گیمبال RS 3 برای چه کسانی مناسب است؟

گیمبال دی جی آی آر اس 3  مخصوص کاربران حرفه ای و قابل استفاده با دوربین های DSLR و بدون آینه است و تا وزن 3 کیلوگرم را پشتیبانی می کند.

  • خرید DJI RS 3 به مبتدیان پیشنهاد می شود؟

کیفیت بالا و قابلیت های زیاد این گیمبال در کنار وزن سبک و حمل آسان، این دستگاه را به لرزشگیری ایده آل برای مبتدیان و دانشجویان است و می توانند سال های زیادی از آن استفاده کنند.

  • گیمبال RS 3 با دوربین های نیکون سازگار است؟

این گیمبال با اکثر دوربین های نیکون هماهنگ است و وزن آنها را تحمل می کند. قبل از تهیه این لرزشگیر حتما از وزن دوربین و لنز خود اطمینان حاصل کنید.

  • گیمبال RS 3 ضد آب است؟

این گیمبال ضد آب و گرد و غبار نیست و باید در هنگام استفاده آن را از آب و گرد و غبار دور نگه دارید.

  • گیمبال RS 3 در سایت دوربینو موجود است؟

بله این گیمبال در سایت فروشگاه دوربینو موجود است. برای اطلاع از قیمت این محصول با واحد فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید