بهترین دوربین های بلاگری در سال 2022

انتخاب بهترین دوربین های ویدئویی مستلزم ویژگی های بسیار خاص است، متفاوت از انتخاب یک دوربین برای عکاسی ثابت یا فیلمبرداری ، با توجه به اینکه عکاسی نیز معمولاً سخت است.

بنابراین، هنگام خرید یک دوربین ویدیویی باید به دنبال چه چیزی باشید؟ برای شروع، گزینه هایی برای صدای با کیفیت بالا، مانند ورودی میکروفون خارجی، فوکوس خودکار دقیق و قابل اعتماد (AF) و همچنین اتصال WiFi و بلوتوث. اینها در یک دوربین وبلاگ نویسی خوب غیرقابل مذاکره هستند.

اگر به جای ولوگ کردن از یک مکان ثابت، به بیرون رفت و آمد می‌کنید، احتمالاً کیت کوچکی می‌خواهید که حمل آن آسان و تنظیم سریع باشد. اگر به دنبال بهترین دوربین های وبلاگ نویسی برای مبتدیان هستید، می خواهید سهولت استفاده را در اولویت قرار دهید.

با این حال، خبر خوب برای ولاگرها از همه رشته ها این است که بازار در حال رشد است و سازندگان دوربین در حال پاسخگویی هستند، با چندین مدل دوربین مخصوص vlogging که در سال گذشته منتشر شده اند، و موارد بیشتری در راه است.

در اینجا، آنچه را که باید بدانید تا بهترین دوربین های وبلاگ نویسی را برای خود انتخاب کنید، به شما خواهیم گفت.

بهترین کلی: Sony ZV-1
بهترین با صفحه نمایش تاشو: Fujifilm X-S10
بهترین برای YouTube: Canon PowerShot G7X Mark III
بهترین برای سفر: Canon PowerShot SX740
بهترین فول فریم: Canon EOS R
بهترین بودجه: بسته سه پایه کیت ویدیویی گوشی هوشمند Movo SmartCine

بهترین دوربین های وبلاگ نویسی: نظرات و توصیه ها

Sony ZV-1

این همه چیزی است که یک وبلاگر به یک بدنه کوچک بسیار فشرده نیاز دارد.

مشخصات:

اندازه سنسور: 1 اینچ
رزولوشن: 20.1 مگاپیکسل
زوم لنز: 2.7 برابر
اندازه: 4.15 x 2.36 x 1.7 اینچ
وزن: 10.4 اونس

طرفداران:

بسیار فشرده و سبک
کیفیت تصویر عالی
لنز سریع
چرخاندن صفحه نمایش

معایب:

شما یک میکروفون خارجی می خواهید

به دنبال بهترین دوربین های وبلاگری هستید؟ دوربین Sony ZV-1 با یک میکروفون داخلی بزرگ و یک شیشه جلو برای صدای خوب روی دوربین آماده می شود که در حال حاضر آن را به ترکیبی عالی از تجهیزات ضروری وبلاگ نویسی تبدیل کرده است. اما جذابیت واقعی اولین اندازه گیری AE است: دوربین نوردهی را بر اساس چهره شما، بدون توجه به شرایط پس زمینه تنظیم می کند. این بدان معناست که اگر به طور ناگهانی نور پس زمینه داشته باشید، صورت شما تاریک نمی شود. به همین ترتیب، سه نوع فوکوس خودکار سریع و ردیابی – از جمله یکی که روی صفحه نمایش روی چشم شما قفل می شود، یا به طور خاص برای نمایش محصولات – شما را شفاف نگه می دارد. محدوده دیافراگم f1/8–f2.8 لنز به معنای بوکه/تار شدن خوب در پس‌زمینه است، و فاصله کانونی معادل 24 تا 70 میلی‌متر برای داشتن دوربین در محدوده‌ای از فواصل و طیف وسیعی از محیط در کادر کار می‌کند.

بهترین با صفحه نمایش تاشو: Fujifilm X-S10

یک دوربین بدون آینه تمام عیار صفحه نمایش چرخان و گزینه های لنز زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات:

اندازه سنسور: APS-C
رزولوشن: 26.1 مگاپیکسل
زوم لنز: n/a
اندازه: 4.96 x 3.35 x 2.56 اینچ
وزن: 16 اونس (بدون لنز)

طرفداران:

تعداد زیادی کنترل روی دوربین
صفحه نمایش همه کاره
حالت های پیشرفته فیلمبرداری

معایب:

گران تر از مدل های جمع و جور

دوربین‌های بدون آینه سری X فوجی‌فیلم به دلایلی مورد تحسین قرار می‌گیرند و X-S10 یک دوربین ویدیویی درجه یک با صفحه‌نمایش چرخان می‌سازد. علاوه بر داشتن بهترین دستگیره دستی، ما بدون نیاز به یک دوربین DSLR، بررسی کردیم که صفحه نمایش تاشو در Fujifilm X-S10 نه تنها 180 درجه می چرخد، بلکه برای طیف وسیعی از دوربین ها به بالا و پایین می چرخد. نماها، به این معنی که لازم نیست گردن خود را جرثقیل کنید یا زوایای خود را به هم بزنید تا ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است. به همین ترتیب، سیستم تثبیت‌کننده تصویر پنج مرحله‌ای آن را به یکی از بهترین گزینه‌های خارج از سه‌پایه تبدیل می‌کند. ناگفته نماند ویدیوی 4K در رنگ 10 بیتی.

بهترین برای یتویوب : Canon PowerShot G7X Mark III

چرا این برش را ایجاد کرد: لنز سریع و زاویه باز آن را برای عکاسی در تعدادی از فضاها همه کاره می کند.

مشخصات:

اندازه سنسور: 1 اینچ
رزولوشن: 20.1 مگاپیکسل
زوم لنز: 4.2X
اندازه: 1.6 x 4.1 x 2.4 اینچ
وزن: 13.1 اونس

طرفداران:

لنز شارپ و همه کاره
صفحه نمایش تاشو
بسیار جمع و جور

معایب:

صدای داخلی Lackluster

محدوده کانونی همه کاره در Canon PowerShot G7X Mark III به این معنی است که حتی در صورت عکاسی از روی میز، تنگ نخواهید بود، و باز شدن صفحه نمایش در بالا برای این سناریو عالی است، زیرا دقیقاً از یک نقطه به دوربین نگاه خواهید کرد. محدوده نزدیک. شما می توانید نور با کیفیت Mark Canon را در بدنه دوربین کوچکی نیز دریافت کنید، با گستره دیافراگم f/1.8–f/2.8 که برای کادربندی چهره به دوربین عالی است. چیزی که این دوربین را به عنوان یک دوربین وبلاگ نویسی YouTube متمایز می کند، تنظیم یکپارچه و کاربرپسند آن برای پخش زنده است، بنابراین اگر می خواهید میزبان رویدادهای زنده یا وبینارها باشید، می توانید این کار را با همان کیفیت بالا انجام دهید.

بهترین برای سفر: Canon PowerShot SX740

چرا این برش انجام شد: زوم زیاد فرصت های عکاسی را در دوربین های دیگر فراهم می کند.

مشخصات:

اندازه سنسور: 1/2.3 اینچ
وضوح: 21
زوم لنز: 40x
اندازه: 1.6 x 4.3 x 2.5 اینچ
وزن: 9.7 اونس

طرفداران:

محدوده بزرگنمایی زیاد
بسیار جمع و جور
کیفیت تصویر عکس عالی

معایب:

فیلم فقط تا 1080p می رود

Canon PowerShot SX740 علاوه بر قیمتی که باعث می‌شود کمی دردناک‌تر شود اگر بخشی از ساحل به داخل دوربین برود، ویژگی‌های استثنایی را برای یک دوربین ویدیویی کوچک ارائه می‌دهد، از جمله انتقال خودکار تصاویر از طریق بلوتوث، NFC یا WiFi. زوم اپتیکال 40 برابر اجازه می دهد تا ترکیب بندی های جالب تری در شرایط مختلف ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که یک سه پایه کوچک همراه خود داشته باشید زیرا در هنگام زوم شدن آن سخت می توان با لرزش دوربین مبارزه کرد. علاوه بر این، ویدیوی 4K فیلمبرداری می کند و دارای فناوری تثبیت کننده تصویر، صفحه نمایش چرخشی، ورودی میکروفون خارجی و عکاسی پیاپی خوب است. و در مجموع آن را به بهترین دوربین ولوگ مسافرتی تبدیل می کند.

بهترین فول فریم: Canon EOS R

چرا این برش را ایجاد کرد: یک نسل قدیمی است، اما این دوربین فول فریم کیفیت تصویر عالی را با قیمت ارزان تولید می کند.

مشخصات:

اندازه سنسور: فول فریم
رزولوشن: 30.3 مگاپیکسل
زوم لنز: n/a
اندازه: 3.3 x 5.3 x 3.9 اینچ
وزن: 1.46 پوند

طرفداران:

کیفیت تصویر استثنایی
جلوه های عمق میدان بارزتر
بسیاری از گزینه های لنز

معایب:

لنزها می توانند گران شوند
بدون تثبیت کننده تصویر داخلی

سری EOS R کانن فناوری خود را به دوربین‌های بدون آینه – از جمله سنسور فول فریم و سیستم فوکوس خودکار دو پیکسلی عالی آن‌ها – در بدنه‌ای به اندازه و وزن دوربین‌های DSLR خود می‌آورد. شما می‌توانید ارزان‌تر (مثلا EOS RP) یا گران‌تر (مثلا EOS R5) در این سری خرید کنید، اما ما Canon EOS R را برای افراد پست و به‌ویژه برای نیازهای وبلاگ‌نویسی دوست داریم.

دکمه‌های خارجی و رابط داخلی دوربین برای همه کاربران DSLR کانن آشنا هستند، اما بدنه آن بسیار باریک‌تر است و به‌عنوان یک دوربین ویدیویی ایده‌آل می‌شود (همانطور که صفحه نمایش تاشو آن است). توجه داشته باشید که Canon EOS R یک دوربین بدون آینه است که از پایه لنز RF استفاده می کند، در حالی که دوربین های DSLR کانن از پایه EF استفاده می کنند. خبر خوب: می‌توانید از تمام لنزهای EF خود بر روی پایه لنز RF با آداپتور با قیمت مناسب استفاده کنید.

ویژگی هایی که باید هنگام خرید بهترین دوربین های وبلاگری در نظر بگیرید

بهترین دوربین ولاگ دارای صفحه نمایش چرخان است، می تواند از میکروفون خارجی استفاده کند و با بودجه، سبک زندگی و اهداف ویلاگ خاص شما مطابقت دارد. ما آنچه را که در آنجا وجود دارد بررسی کردیم تا بر اساس نیازهای خاص شما، شش دوربین بهترین برای وبلاگ نویسی را برای شما پیدا کنیم.

نوع دوربین

فارغ از سطح تجربه شما، دوربینی با کنترل های بصری می خواهید. فناوری شما باید به فرآیند ولاگ کمک کند، نه اینکه بی جهت پیچیده شود. این بدان معناست که بهترین دوربین ولاگینگ همه جانبه برای در دست گرفتن راحت است و به راحتی روی سه پایه نصب می شود، دارای ویژگی های خودکار عالی (به ویژه فوکوس خودکار و اندازه گیری خودکار) است و فیلم های ویدیویی با کیفیت بالا با صدای عالی نیز می گیرد.

برخلاف دوربین‌های DSLR یا دوربین‌های بدون آینه، بسیاری از دوربین‌های ولاگینگ از لنزهای قابل تعویض پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین وقتی به دنبال دوربین ویدیویی هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که لنزی که دارید همان لنزی است که می‌خواهید. به طور خاص، f-stop (هرچه عدد کمتر باشد، مانند f/1.8، نور بیشتری وارد می‌شود و پس‌زمینه شما تارتر می‌شود) و فاصله کانونی (هرچه عدد کمتر باشد، مانند 24 میلی‌متر، زوم کمتر یا زاویه بازتر).

صفحه چرخان

مگر اینکه همراهان یوتیوب برای کمک به ساخت ویدیوهای خود داشته باشید، احتمالاً از خودتان فیلم می گیرید. این کار به صفحه نمایشی با کیفیت بالا نیاز دارد که به سمت جلوی دوربین چرخانده شود تا بتوانید ببینید که عکس شما چگونه است.

در حال حاضر اکثر دوربین‌های vlog دارای صفحه نمایش تاشو هستند، اما هنوز هم در داخل صفحه‌نمایش ملاحظاتی وجود دارد: اینکه آیا صفحه نمایش به طرف دوربین باز می‌شود یا بالای دوربین، اگر صفحه نمایش می‌تواند در زوایای بیشتری بچرخد، اندازه صفحه نمایش، دوام آن صفحه اتصال و غیره

اگر قصد دارید دوربین را به صورت دستی نگه دارید (برای قدم زدن و صحبت کردن یا هر چیزی که ممکن است باشد) و نه تنها از سه پایه استفاده کنید، دستگیره دوربین نیز عامل مهمی است. نه تنها از انداختن دوربین جلوگیری می‌کند، بلکه از لرزاندن فیلم‌های شما نیز اطمینان حاصل می‌کند.

آیا برای یوتیوب عکس می گیرید؟

دوربین یوتیوب برای خودش حیوانی است. شما دوربینی می‌خواهید که حتی در صورت ضبط در فاصله نزدیک (یعنی فاصله کانونی وسیع‌تر از حد معمول و همچنین عمق میدان مناسب برای چهره) به صورت شما خیلی سفت نباشد. و یک ورودی برای میکروفون خارجی.تثبیت‌کننده تصویر همچنان مهم است اما کمتر ضروری است زیرا دوربین فیلمبرداری تقریباً همیشه روی سه‌پایه یا سایر پایه‌ها قرار می‌گیرد، اما فوکوس و کیفیت رنگ ضروری هستند.

و حتی اگر معمولاً از قبل ضبط می کنید، بهترین دوربین برای YouTube دارای یک رابط آسان برای پخش زنده و همچنین اتصال بلوتوث قوی و WiFi است.

اندازه

بهترین دوربین های وبلاگ نویسی برای ویدیوهای مسافرتی علاوه بر داشتن کیفیت صوتی و تصویری عالی، باید کوچک، قابل حمل و کارآمد نیز باشند. یک دوربین ویدیویی مسافرتی همچنین به گستره دیافراگم و فاصله کانونی بیشتری نسبت به دوربین‌های ویدیویی متوسط ​​نیاز دارد، زیرا به احتمال زیاد می‌خواهید منظره‌ای از صحنه‌های خیابانی در برخی مواقع کاملاً در فوکوس باشد و در یک بشقاب غذا فوکوس کنید. به راحتی به عنوان فضای داخلی کل رستوران.

عکاسی با بودجه کم

وقتی به مجموعه دوربین‌های وبلاگ‌نویسی ارزان نگاه می‌کنیم، معاوضه‌های عمده‌ای وجود دارد: بدون صفحه نمایش، بدون گزینه‌ای برای میکروفون خارجی، و غیره. در حالی که اینها برای یک دوربین استاندارد مشکل ساز نیستند، اما وقتی صحبت از وبلاگ نویسی به میان می‌آید. از آنجایی که صدای باکیفیت ضروری است، و بیشتر وبلاگ نویسی شامل فیلمبرداری از خود است.

گزینه های بسیار خوبی در حدود قیمت 400 دلار وجود دارد، مانند انتخاب ما برای بهترین دوربین ویدیویی در سفر، Canon PowerShot SX740 ، که ویدیوی 4K، صفحه نمایش چرخشی و سایر موارد ضروری ولاگ را با قیمت 399 دلار در زمان ارسال ارائه می دهد.

اما اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه هستید، بهتر است به دنبال راه هایی برای تقویت دوربین گوشی هوشمند خود باشید. نه، سنسور با گزینه‌های بالا مقایسه نمی‌شود، اما با بهبودهایی در زمینه صدا و نور، و همچنین اتصالات لنز و سه‌پایه، می‌توانید راه‌اندازی وبلاگ ارزان و مؤثر خود را انجام دهید. و اگر تصمیم دارید به وبلاگ نویسی ادامه دهید یا زمانی که این کار منطقی است، می توانید بعداً روی یک دوربین سرمایه گذاری کنید.

عکاسی در نور کم

اکثر دوربین های vlog (و بدون آینه) از یک سنسور کوچک استفاده می کنند که میزان نور و اطلاعات قابل ضبط را محدود می کند. به همین دلیل است که دوربین های DSLR حرفه ای به سنسور فول فریم می روند. در حالی که در بسیاری از سناریوها، حسگر برش خورده هیچ مشکلی برای وبلاگ‌نویسی ندارد، اگر می‌دانید که در موقعیت‌های نور کم کار می‌کنید و همچنان می‌خواهید بوکه و کمی درخشندگی در ویدیو داشته باشید، ارزش سرمایه‌گذاری روی یک دوربین فول فریم را دارد.

به همین ترتیب، اگر قصد دارید مقدار زیادی عکاسی ثابت انجام دهید، یک سنسور فول فریم تنها آنچه را که می‌توانید انجام دهید، افزایش می‌دهد، به‌خصوص اگر بدنه دوربین امکان لنزهای قابل تعویض را داشته باشد.

سوالات متداول

بهترین دوربین برای وبلاگ نویسی برای مبتدیان چیست؟

بهترین دوربین vlog برای مبتدیان به اهداف بستگی دارد. اگر می‌خواهید بدون تعهد زیاد، وبلاگ‌نویسی را تجربه کنید، دستگاه ویدیویی گوشی‌های هوشمند را توصیه می‌کنیم که انتخاب ارزان قیمت دوربین وبلاگ‌نویسی ما است. اگر استفاده از آن آسان است، بهترین دوربین ویدیویی سونی ZV-1 را به دلیل قیمت متوسط، صدای بهبودیافته بدون میکروفون خارجی و عملکرد کلی آن که نیاز فنی زیادی ندارد، انتخاب کنید. دانش برای رسیدن به درستی

هنگام خرید یک دوربین ویدیویی باید به دنبال چه چیزی باشم؟

مهم ترین ویژگی هایی که هنگام خرید بهترین دوربین های وبلاگ نویسی باید به آن توجه کنید، مواردی هستند که کیفیت صدا، ویدیو و سهولت استفاده را بهبود می بخشد. یعنی: ورودی میکروفن خارجی (یا میکروفون دوربین بهتر)، فوکوس خودکار عالی و دیافراگم لنز که مناسب پرتره است، و صفحه نمایش چرخان.

آیا GoPros برای وبلاگ نویسی خوب است؟

اگر به‌دنبال ماجراجویی هستید، بدانید که در عناصر حضور خواهید داشت (خواه در کنار استخر باشد یا دامنه کوه)، چیزی واقعاً جیبی می‌خواهید، و مهم‌تر از همه مهم نیست که می‌توانید چیزی را که در حال فیلم‌برداری هستید ببینید. همانطور که شما انجام می دهید، GoPros می تواند عالی باشد. ما به طور کلی یک GoPro را به عنوان یک افزودنی برای تجهیزات وبلاگ نویسی شما توصیه می کنیم، زیرا آنها واقعاً جایگزین دوربین کامل نمی شوند (و طراحی نشده اند!).

آخرین کلمه در مورد خرید بهترین دوربین های وبلاگ نویسی

بهترین دوربین های وبلاگ نویسی به شما امکان می دهند به جای تنظیم یا رابط بسیار پیچیده دوربین، بر روی محتوای وبلاگ تمرکز کنید و باعث می شود در حین انجام آن ظاهر و صدای بهتری داشته باشید. برای اکثر کاربران، دوربین ولاگینگ با صفحه نمایش برگردان بهترین است. برای نور کم، لنزهای قابل تعویض و عکس های بهتر، به دنبال دوربین فول فریم باشید. و چه به دنبال دوربین فیلمبرداری برای YouTube یا بهترین دوربین برای ویدیوهای مسافرتی هستید، بر اساس نیاز خود به f-stop و فاصله کانونی لنز توجه کنید و هرگز این کار را نکنید! – فراموش کنید که به دنبال یک میکروفون بهتر و یک ورودی میکروفون خارجی باشید. اکنون ولوگ کنید: دوربین شما را دوست دارد.

دیدگاهتان را بنویسید