برای خرید تجهیزات عکاسی کجا بهتر از دوربینو

درباره فروشگاه دوربینو

دوربینو یک فروشگاه تخصصی با 40 سال سابقه در زمینه فروش تجهیزات برای عکاسان، فیلمبرداران و تولید کنندگان محتواست.اگر به واسطه شغل خود با دوربین عکاسی و فیلمبرداری، نورپردازی و صدا برداری، و یا تجهیزات مورد نیاز برای آتلیه سر و کار دارید، فروشگاه دوربینو بهترین همراه شما در این مسیر است.

برای خرید تجهیزات عکاسی و دیجیتال فروشگاه های زیادی وجود دارند ولی نیاز شما برای اطمینان به فروشگاه مورد نظر داشتن قیمت به روز و مناسب،راهنمایی و مشاورانی دلسوز و داشتن برند های معروف و کالاهای خاص است.

در سایت دوربینو اکثر برند های معروف عرضه می شود و حتی شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید.تمام مشخصات مربوط به محصولات در سایت قرار دارد ولی اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید همکاران ما در بخش فروش در نهایت صبر و حوصله پاسخگوی تمام پرسش های شما مشتریان عزیز هستند.

مدیریت مجموعه همواره بر گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش تاکید دارد، در همین راستا میتوانید با خیالی آسوده تعمیر لوازم و تجهیزات عکاسی خود را به ما بسپارید.

برای خرید گیمبال دوربین به چه چیزهایی دقت کنیم؟

خرید گیمبال دوربین
خرید گیمبال دوربین

مهم نیست تازه کار باشید یا حرفه ای با یک گیمبال دوربین فیلم های شما جذاب تر و کار تولید محتوا برای شما بسیار آسان می شود.با خلق صحنه های اکشن و جدید تصویر برداری را به کاری لذت بخش تبدیل کنید.گیمبال نه تنها برای فیلمبرداری بسیار مفید است، عکس برداری از زوایای پنهان را برای شما به راحتی انجام می دهد.

گیمبال یک نقطه محوری است که در جهات مختلف می چرخد و همواره فیلم شما را بدون لرزش ثبت می کند.استفاده از گیمبال و خلاقیت شما برای ثبت تصاویری شگفت انگیز کافی است.یکی از تجهیزاتی که به شدت برای کار خود نیاز دارید یک گیمبال است.

نکاتی برای خرید گیمبال دوربین

باتری : با توجه به زمان مورد نیاز برای تصویر برداری به باتری گیمبال دقت کنید.باتری هایی با ماندگاری کم شما را در میانه راه تولید محتوا دست تنها می گذارند و باید زمانی را برای شارژ مجدد صرف کنید.البته برخی از گیمبال ها را می توانید در زمان استفاده و تصویر برداری به وسیله پاور بانک شارژ کنید.لرزشگیر با باتری لیتیوم یونی مدت زمان بیشتری به شما اجازه فیلمبرداری و استفاده می دهد.باتری اکثر لرزشگیر های دوربین چیزی حدود 8 تا 12 ساعت است که برای کار شما کافی است.

سازگاری با دوربین ها : همه گیمبال ها با دوربین شما سازگار نیستند.باید به وزنی که دستگاه تحمل می کند حتما توجه کنید.اگر از لنز های مختلف استفاده میکنید باید لزرشگیری با تحمل وزن بالا انتخاب کنید.در ضمن وزن خود گیمبال و وزن دوربین و لنز را محاسبه کنید زیرا هر چه این عدد بیشتر باشد دست شما به سرعت خسته خواهد شد و نمی توانید به راحتی کار تولید محتوا را انجام دهید.

اگر از لوازم جانبی مانند نور و میکروفون استفاده میکنید اتصالات گیمبال را حتما مورد بررسی قرار دهید.

نرم افزار : اکثر لرزشگیر ها دارای یک نرم افزار همراه هستند که با گوشی هوشمند و یا رایانه شما سازگار می شوند.برای کنترل حرکات و تنظیمات گیمبال،دیافراگم، نوردهی، تعادل رنگ ها، تایم لپس و غیره می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

نصب دوربین : اگر به تنهایی به کار تولید محتوا و تصویر برداری مشغول هستید و یا مدام حالت فیمبرداری خود را تغییر می دهید حتما به نحوه نصب دوربین روی گیمبال توجه کنید اگر این کار به آسانی انجام نشود هر بار زمان زیادی را برای این مورد از دست خواهید داد.

آیا خرید گیمبال برای فیلمبرداری ضروریست؟

خرید گیمبال فیلمبرداری
خرید گیمبال فیلمبرداری

بله خرید یک گیمبال کاملا ضروریست زیرا حرکت شما کاملا آزادانه است به علاوه لرزش و تکان های دوربین کاملا خنثی می شود.با حذف سه پایه ها فضای بیشتری برای حرکت و تغییر مکان دارید.وزن کمتر آن ها انرژی بیشتری برای شما نگه میدارد و می توانید زمان بیشتری را به تصویر برداری اختصاص دهید.تغییر زاویه دوربین به راحتی و با بالاترین ایمنی، حمل آسان و ابعاد کوچک از مزیت های داشتن یک استابلایزر دوربین است.

3 مدل از بهترین استابلایزر های دوربین

  • استابلایزر Zhiyun-Tech CRANE-M3 کوچک و سبک مناسب دوربین های کامپکت،نگهداری شارژ باتری تا 8 ساعت و وزن قابل تحمل 3 کیلوگرم،دارای نور LED برای تصویر برداری در مکان های کم نور
  • استابلایزرZhiyun-Tech CRANE-M2 کوچک و اقتصادی مناسب برای دوربین های کامپکت، نگهداری شارژ باتری تا 7 ساعت، برای بلاگر ها و تولید محتوای ویدئویی مناسب است.
  • استابلایزر DJI RSC 2 مناسب برای دوربین های سنگین، مدت زمان شارژ باتری 14 ساعت، با تحمل وزن 3 کیلوگرم، یکی از بهترین گیمبال های موجود در بازار

اگر قصد خرید گیمبال دوربین را دارید به سایت دوربینو سر بزنید و مدل های مختلف این وسیله جذاب و دوست داشتنی را ببینید.

پهپاد فیلمبرداری

مویک ایر 2 اس – Mavic air 2 s DJI
مویک ایر 2 اس – Mavic air 2 s DJI

اگر علاقمند به تصویر برداری در ارتفاع هستید، پهپاد بهترین گزینه برای شماست.در قدیم از پهپاد برای سرگرمی استفاده می شد ولی امروزه اکثر پهپاد ها دوربین دارند و به راحتی می توانید یک تجربه زیبا و هیجان انگیز داشته باشید.

پهپاد ها سرعت های متفاوتی دارند، در ارتفاع های مختلف پرواز میکنند و با ریموت از راه دور کنترل می شوند.پهپادها مناسب تصویر برداری از فضاهای غیر قابل دسترس مانند کلیپ های ورزشی، کلیپ های عروسی، مناظر طبیعی، نقشه برداری هوایی و بسیاری از کارهایی که در گذشته با هلیکوپتر انجام می شد.ولی تکان های زیاد و لرزش دوربین چالش های زیادی برای فیلمبردار به همراه داشت.پهپاد های اولیه بسیار ساده بودند و با پیشرفت تکنولوژی تجهیزاتی به آن ها اضافه شد.دوربین ها،سنسور های مانع، باتری قوی تر، ریموت های مجهزتر تا بیشتر از قبل از پرواز و تصویر برداری لذت ببرید و صحنه های جذاب ثبت کنید.خلاقیت و مهارت باید در الویت کار شما باشد.

نکات مهم در خرید پهپاد فیلمبرداری

قیمت پهپاد : عوامل زیادی از جمله باتری، نرم افزار های مربوطه، قدرت پرواز، دوربین و سنسور های موجود در لرزشگیر ها در قیمت پهپاد تاثیر گذار است.

کیفیت تصویر برداری : دوربین پهپاد ها مدل های متفاوتی دارد و باید با توجه به زمینه کاری خود مدل مناسب را انتخاب کنید.به قابلیت های بزرگنمایی، سنسور های موجود در کنار دوربین و باقی تجهیزات آن دقت کنید.

نحوه پرواز : دو مدل پهپاد وجود دارد کوادکوپتر و هگزاکوپتر، کوادکوپتر روی هوا ثبات صد در صدی ندارد ولی مانور و انعطاف بیشتری دارد و برای تصویر برداری با آن بایدحرفه ای باشید تا نتیجه کار عالی باشد.هگزاکوپتر ها با ثبات بالا روی هوا می مانند ولی مانور کمتری دارند، تصاویر ثبت شده توسط آنها از کیفیت بالایی برخوردار است.

کار با دستگاه : برای راه اندازی و پرواز پهپاد چقدر مهارت دارید؟بعضی از مدل ها با کنترل دستی از راه دور پرواز می کنند و برخی مدل ها از طریق گوشی یا تبلت کنترل می شوند.پس با توجه به مهارت خود نحوه کنترل پهپاد را انتخاب کنید.

باتری : به باتری پهپاد توجه کنید و با توجه به مدت زمانی که برای تصویر برداری نیاز دارید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید تا در هنگام تصویر برداری مجبور به اتلاف زمانی برای شارژ مجدد نباشید.

تجهیزات همراه پهپاد : کیف برای حمل، کنترل های مختلف، دوربین حرفه ای با کیفیت بالای تصویر برداری، حسگر های شناسایی و پایه های شارژ باتری از تجهیزات جانبی هستند.

 3 مدل از بهترین پهپاد های فیلمبرداری

DJI Mavic 3 حرفه ای ترین پهپاد DJI، دوربین 20 مگاپیکسل، مدت زمان پرواز 45 دقیقه، کیفیت فیلمبرداری 5.1 K و تا محدوده 15 کیلومتر تصاویر را ارسال می کند.موانع را تشخیص داده و از برخورد جلوگیری می کند.با وزن 895 گرم و ابعاد کوچک یکی از سبک ترین مدل هاست.

Mavic air 2 s  DJIپرفروش ترین پهپاد DJI، دوربین 20 مگاپیکسل، مدت زمان پرواز 30 دقیقه، کیفیت فیلمبرداری 5.4 K و تا محدوده 12 کیلومتر تصاویر را ارسال می کند.وزن کمتر از 600 گرم و بسیار سبک برای حمل آسان در کیف یا کوله است.

DJI FPV جدیدترین محصول کمپانی DJI، پهپاد سرعتی با دوربین 12 مگاپیکسل، دارای 3 مود برای کاربران مبتدی تا حرفه ای با سرعت های پرواز متفاوت، کیفیت فیلمبرداری 4 K، تا محدوده 10 کیلومتر تصاویر را ارسال می کند.وزن آن 795 گرم و از طریق عینک مخصوص و یا موبایل می توانید تصاویر را مشاهده فرمایید.

برای مقایسه و خرید پهپاد فیلمبرداری به سایت دوربینو مراجعه فرمایید.

برای خرید دوربین سونی به چه چیزایی دقت کنیم؟

خرید دوربین سونی
خرید دوربین سونی

قیمت : برای خرید دوربین عکاسی اول از همه به قیمت آن و بودجه مورد نظرتان توجه کنید.عوامل زیادی بر قیمت دوربین تاثیر گذار است مانند برند، امکانات دوربین عکاسی و فیلمبرداری که از مهم ترین موارد تاثیر گذار هستند.

امکانات : اگر عکاس مبتدی هستید و یا اینکار را به طور حرفه ای انجام می دهید باید بدانید از دوربین عکاسی خود چه انتظاری دارید و برای چه سبک عکاسی استفاده میکنید.تا بتوانید بهترین مدل دوربین را برای خود تهیه کنید و با امکانات اضافی هزینه زیادی متحمل نشوید.

انواع دوربین عکاسی سونی

دوربین DSLR : دوربین های استاندارد عکاسی و بسیار محبوب از نوع دوربین های دیجیتال، از طریق آینه روبروی سنسور تصویر را به ویزور می رساند.کیفیت این دوربین در عکاسی و فیلمبرداری بسیار خوب است.

دوربین بدون آینه : یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید دوربین های بدون آینه سونی است.از معروف ترین دوربین های بدون آینه سونی دوربین های سری آلفا مانند آلفا 7 و آلفا 6500 و با توجه به کیفیت بالای این مدل کسانی که با این دوربین ها کار کرده اند قصد برگشت به سمت دوربین های DSLR را ندارند.

3 تا از بهترین دوربین های سونی

سونی A7R IV  حسگر 61 مگاپیکسل، بدون آینه و فول فریم، سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه، حساسیت ایزو 100 تا 32000، فیلمبرداری با رزولوشن 4K و مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

سونی A6600 حسگر 24 مگاپیکسل و بدون آینه،سرعت عکاسی پیاپی 11 فریم بر ثانیه، حساسیت ایزو 100 تا 32000، فیلمبرداری با رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، دارای لرزشگیر داخلی و بدنه مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و آب، باتری با دوام خوب از ویژگی های این دوربین است.

سونی ZV-1 حسگر 20 مگاپیکسل از سری دوربین های کامپکت، سرعت عکاسی پیاپی 24 فریم بر ثانیه، حساسیت 125 تا 12800، فیلمبرداری با رزولوشن4K  ،مانیتور متحرک لمسی و پورت اتصال میکروفون.

برای مشاهده توضیحات تکمیلی و خرید دوربین سونی با مراجعه به صفحات هر محصول می توانید مشخصات و اطلاعات آن ها را بررسی کنید و در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به علت قیمت بالا و امکانات متفاوت در مدل های مختلف، خرید محصولات دیجیتال دارای حساسیت زیادی است.شما باید خرید خود را از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد انجام دهید.تا در صورت مغایرت و یا خرابی محصولات به راحتی بتوانید پیگیری کنید.فروشگاه دوربینو علاوه بر دوربین از برند های مختلف،دیگر تجهیزات مانند پهپاد فیلمبرداری و گیمبال های دوربین را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید