با دوربین سونی وارد دنیای ناشناخته ها شو

سونی SONY یکی از برترین و شناخته شده ترین برند هاست و با معرفی تعداد زیادی دوربین عکاسی دیجیتال در مدل های کاربردی برای افراد آماتور و حرفه ای ،جایگاه ویژه ای در بین تولید کنندگان دوربین های دیجیتال دارد.که مدت زیادی است بر بازار دوربین های بدون آینه حکمرانی میکند.

دوربین های سونی را میتوان از بهترین مدل ها برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای به حساب آورد به طور کلی مدل های فول فریم سونی جزو بهترین ها برای عکاسان ، فیلمبرداری حرفه ای و دوربین ها کراپ فریم برای عکاسان و فیلمبردارن سطح متوسط است .از نظر فنی دوربین های فول فریم بهترین دوربین های سونی هستند . این شرکت دوربین های بدون آیینه فول فریم و کراپ فریم خود را با کد آلفا نام گذاری میکند.

مشاهده قیمت دوربین سونی

انواع دوربین های عکاسی سونی

انواع دوربین های عکاسی سونی
انواع دوربین های عکاسی سونی

دوربین های DSLR :

دوربین های DSLR، دوربین های استاندارد عکاسی و محبوب ترین نوع از دوربین های دیجیتال هستند. دوربین های DSLR از طریق یک آینه روبروی سنسور تصویر را به سنسور یا منظره یاب منتقل کرده و با فشردن دکمه شاتر نور به آینه برخورد میکند و به سنسور میرسد و عکس را ثبت میکند .

دوربین های DSLR کیفیت خوبی در زمینه عکاسی یا فیلم برداری دارند ،همچنین امکانات قابل قبولی را در اختیار شما قرار می دهند .که در اکثر مدل ها این ویژگی ها موجود است .با توجه به امکانات متعدد و یکسان بین تمام دوربین ها باز هم انتخاب یکی از آنها سخت است .

دوربین های بدون آینه (Full frame) :

سونی بهترین برند تولید کننده دوربین های بدون اینه است. پیشرفت سونی در تولید این مدل به قدری زیاد بوده که به سرعت رقبای خود را کنار زده و بیشترین فروش را نسبت به سایرین دارد .
با معرفی دوربین های سری آلفا مثل آلفا 7 و آلفا 6500 بازار دوربین های بدون آینه را در دست گرفته و بسیاری از عکاسان حرفه ای نظر مثبتی روی این مدل دارند و گفته اند که قصد ندارد دیگر از دوربین های DSLR استفاده کنند .
در این دوربین نور به صورت مستقیم به سنسور میتابد و عکاسی انجام میشود و خبری از بازتاب نور و آینه نیست و ثبت عکس به طور مستقیم است. در این مدل از منظره یاب دیجیتال و نمایشگر LCD استفاده شده است .در منظره یاب دیجیتال تصویری که قرار است ثبت شود به صورت کامل مشاهده می شود و کنتراست به خوبی مشخص است .عکاسانی که با این مدل دوربین کار کرده اند طرفداران پر و پا قرص منظره یاب دیجیتال هستند .مزیت دیگر دوربین های بدون اینه وزن و اندازه آنهاست که به واسطه حذف آینه باعث شده تا یک دوربین جمع و جور و سبک بوجود بیاید. این تغییر بر اندازه لنز های دوربین هم تاثیر گذاشته و در انتها میتوان گفت اندازه دوربین های بدون آینه با DSLR ها قابل مقایسه نیست .

بهترین دوربین های سونی کدام است ؟

دوربین سونی
دوربین سونی

بهترین دوربین سونی، مدلی است که بیشترین انطباق را با خواستهها و نیازهای شما دارد. دوربینهای این کمپانی در سایزهای مختلف و با ویژگیهای گوناگون تولید میشوند.

سونی III 7 A بهترین دوربین همه کاره سونی است .بدون آینه و فول فریم و با کیفیت تصویر و سرعت باال است .
سونی IV A7R گران اما 61 مگاپیکسلی بدون آینه و فول فریم با مانت سونی EF و به صورت تخصصی در عکاسی استفاده می شود .
سونی III A7S تقریبا بهترین دوربین فیلم برداری موجود در بازار ، بدون آینه و فول فریم با عملکرد خیره کننده در نور کم است .سونی III A7S هم برای فیلم برداری و هم برای عکاسی کارآمد است .
مدل های باال از دوربین های حرفه ای سونی هستند که برای استفاده متخصصین این حوزه طراحی و تولید شده اند .اما سونی تنها برای افراد فوق حرفه ای دوربین نمیسازد و مدل های C-APS و کامپکت تولید کرده است.

خرید دوربین سونی
خرید دوربین سونی

دوربین های سری —A6 شباهت اسمی دارند اما دوربین آماتور A6100 تا حرفه ای ترین دوربین A6600 و مدل مخصوص تولید کنندگان محتوا یعنی A6400 را شامل می شود .
سونی A6400 ایده آل برای تولید محتوا و بالگری بدون آینه و با حسگر C-APS با کیفیت عکاسی بسیار خوب و نمایشگر با قابلیت چرخش 180 درجه به سمت باال را داشته و به کاربر این اجازه را می دهد تا به تنهایی از دوربین برای فیلم برداری استفاده کند .

سونی A6100 جانشین خلف سونی A6000 ، اما گران تر بدون آینه با حسگر C-APS، یک دوربین آماتور که از امکانات خوبی برخوردار است و بسیاری از ویژگی هایی که در سونی A6400 و A6600 به کار رفته ،در این مدل هم وجود دارد .

قیمت دوربین سونی
قیمت دوربین سونی


خرید دوربین سونی با بهترین قیمت در فروشگاه دوربینو ما سعی کردیم مجموعه کامل از دوربین ،لنز و تجهیزات مناسب دوربین های سونی را با بهترین قیمت در خدمت شما مشتریان عزیز قرار بدیم و کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند تا بهترین انتخاب با کامل ترین تجهیزات مورد نظر را داشته باشید .

شما میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه و مدل ها را از نزدیک مشاهده کنید و بعد از مقایسه و مشاوره خرید خود را انجام دهید یا به صورت آنلاین از طریق سایت مقایسه و خرید راحت داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن اجناس مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید .از دیگر مزایای خرید از فروشگاه ما مهلت تست محصولات میباشد کارشناسان دوربینو در تمام مراحل خرید در کنار شما هستی .

5 دیدگاه

  1. من حضوری از شما دوربین سونی خرید کردم .همکارتون با صبر منو راهنمایی کردن .ممنون

دیدگاهتان را بنویسید